خراسان شمالی

همفکری و دغدغه‌مندی سران قوا سبب امیدآفرینی در جامعه می‌شود

حسین پورلسانی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در بجنورد، در رابطه باوجود وحدت بین سران قوا اظهار کرد: نکته قابل‌توجه این است که هر سه رأس قوا، از چهره‌های انقلابی هستند و کشور در رابطه با این موضوع در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی همکاری، همفکری و همراهی خوبی بین قوای سه‌گانه کشور دیده می‌شود، گفت: هر سه قوه، اعتقاد به کار، تلاش، ارزش‌های دینی، دین، معیشت مردم‌دارند و دغدغه‌ها یکسان است.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: در سال‌های اخیر متأسفانه به دلیل کوتاهی‌های دولت قبل، انسجام ملی در برخی موارد دچار آسیب شده است و در زمانی که مردم از حمایت‌ها دور بودند بدبینی بین مردم ایجاد شده است.

پورلسانی گفت: بنابراین انسجام داخلی، بر اساس عملکرد هشت‌ساله گذشته، آسیب‌دیده اما با وحدت قوا و برطرف شدن مشکلات  معیشت مردم و آرامش در امنیت و اقتصاد، دلسوزی برای مردم، سرمایه‌های اجتماعی را افزایش و انسجام پررنگ‌تر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مردم باید شاهد کارکردن مسئولان باشند، تصریح کرد: مردم قطعاً قضاوت خواهند کرد و با دیدن فعالیت مسئولین، وضعیت امیدآفرینی در جامعه ایجاد خواهد شد و آینده روشنی در انتظار کشور خواهد بود.

انتهای پیام/ن


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا