گلستان

همه‌ دستگاه‌ها موظف به اجرای عدالت هستند/ تکریم ارباب‌رجوع، نماد زیبایی از عدالت‌محوری

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از گرگان، غلامرضا منتظری در مراسم تودیع و معارفه دادستان مرکز استان گلستان اظهار کرد:  بدون شک هیچ حکومتی بدون اقامه عدل دوام نخواهد داشت و ملت ایران بیش از هر زمانی تشنه عدالت هستند.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی اقامه عدل است باید همواره قدر بدانیم تا در صدر بنشینیم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: عدالت سرمایه اجتماعی ما را تقویت می‌کند اگر آب عدالت به درستی جاری شود اراضی تشنه نخواهند ماند امروز بیش از هر زمانی ملت ایران نیازمند و تشنه عدالت است.

 

*تکریم ارباب‌رجوع نماد زیبایی از عدالت‌محوری است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: خوشبختانه سرلوحه کار دولت آقای رئیسی «رئیس جمهور» پیوست عدالت است و متاسفانه نگاه‌ها برای اجرای عدالت معطوف به قوه قضاییه است در صورتی که همه‌ی دستگاه‌ها موظف به اجرای عدالت هستند.

منتظری با بیان اینکه تکریم ارباب‌رجوع نماد زیبایی از عدالت‌محوری است، یادآور شد: نمایندگان استان گلستان با تمام توان برای اجرای عدالت تلاش می‌کند و برای اجرای عدالت از این دستگاه اجرایی حمایت می‌کنیم.

معرفی دادستان جدید مرکز استان گلستان 

دادستان کل کشور صبح امروز با حضور در گلستان، حکم دادستانی شهرستان گرگان را به محمود اسپانلو ابلاغ  و از تلاش‌های حجت‌الاسلام سیدرضا سیدحسینی دادستان پیشین مرکز استان گلستان قدردانی کرد.

اسپانلو پیش از این معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان بود.

وی ریاست دادگستری‌های شهرستان علی‌آبادکتول، کلاله و دادستانی شهرستان کلاله را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

حجت‌الاسلام سیدحسینی دادستان سابق مرکز استان گلستان هم به سمت معاون قضایی رئیس کل دادگستری و مستشار دادگاه‌های تجدیدنظر گلستان منصوب شد.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا