اصفهان

همه‌ وقت کشور باید صرف سازندگی و تولید شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از نطنز، محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان شامگاه سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار نطنز اظهار کرد: کشور در وضعیت خاصی قرار دارد و بعد از گذشت ۴۳ سال از انقلاب و علیرغم تمام پیشرفت‌هایی که داشته‌ایم، امروز مردم کشور ما مشکل‌ دارند و باید تعارفات را کنار بگذاریم و قبول کنیم که معیشت مردم سخت شده است.

وی افزود: در سال‌های اخیر آمار جمعیتی که زیرخط فقر هستند به‌شدت به‌صورت صعودی بالا رفته و این وضعیت به‌طوری است که به اعتماد عمومی مردم ضربه واردشده و بعضاً سرمایه‌های اجتماعی را ازدست‌ داده‌ایم، ما باید این سرمایه از دست‌رفته و ضربه دیده‌ را با کار احیا کنیم.

جان‌نثاری تصریح کرد: مردم از دعواهای سیاسی و جناحی خسته شده‌اند، دولت گذشته ۴ سال اول مردم را به دولت قبل حواله می‌داد و چهار سال بعدی را به گردن ترامپ و برجام انداخت و نتیجه این شد که وضعیت اقتصادی کشور به مشکل خورده است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه باید باکار و فعالیت، کشور را دوباره آباد کنیم، تصریح کرد: نباید معطل کارهای بیهوده شویم باید همه‌ وقت کشور را صرف سازندگی و تولید کنیم و جلوی فساد را بگیریم، انقلاب را معطل موهومات نگذاریم.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم شعارش دولت مردمی است و باید درک درستی از زندگی مردم داشته باشیم و پای صحبت‌های مردم بنشینیم، نه اینکه از پشت شیشه‌های ماشین زندگی مردم را برانداز کنیم، امروز مردم مشکلات خاص خود رادارند و مشکلات هم مشخص است.

جان‌نثاری با بیان اینکه باید در کنار مردم قرار گرفت و شانه‌به‌شانه مردم جلو رفت، عنوان کرد: ریل سیاست اجرایی کشور عوض‌شده است و به فرماندار جدید توصیه می‌کنم که برای دنیا و آخرت مردم برنامه داشته باشد، مردم باید مشکلاتشان حل شود و عاقبت‌به‌خیر شوند.

 وی با بیان اینکه به فرماندار توصیه می‌کنیم از همه ظرفیت‌ها استفاده کند و به‌ جریان انقلابی میدان دهد، بیان کرد: جوان انقلابی باید دستش باز باشد و بچه‌های حزب‌اللهی باید فعالیت دینی و اجتماعی انجام دهند و مردم را به صحنه بیاورند چرا که قطعاً با آمدن مردم مؤمن به صحنه، سرمایه‌های اجتماعی بازخواهد گشت.

مسؤولین برنامه محور باشند

محمد عباس ظریفی فرماندار شهرستان نطنز نیز اظهار کرد: ما در نظام یک رصدخانه داریم و آن‌هم مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امروز هیچ‌وقتی برای تلف کردن نداریم و بر اساس منویات رهبری باید شرایط را برای تمدن اسلامی فراهم کنیم.

ظریفی گفت: کلیه مسؤولین باید دارای برنامه مدون و با پشتوانه علمی و پژوهشی باشند و اولویت‌های مردم را شناسایی و برای آن کار انجام شود.

به گزارش برگزیده های ایران در این مراسم محمد عباس ظریفی به‌عنوان فرماندار شهرستان نطنز معرفی شد.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا