اصفهان

همه ظرفیت‌ها برای مقابله با قاچاق به خدمت گرفته شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از نطنز، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی نطنز اظهار کرد: در ایام شهادت شهید سلیمانی باید دلیل محبوبیت شهید سلیمانی را بررسی کنیم، رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهید سلیمانی  دلیل محبوبیت اوست.

وی با تاکید بر اینکه زندگی شهید سلیمانی از کودکی، نوجوانی، جوانی تا بزرگ‌سالی سراسر افتخار است، افزود: امروز مکتب سلیمانی باید ترویج پیدا کند و به نظر برجسته‌ترین خصوصیت شهید اخلاص و خلوص نیت او بوده و در این مسیر به دنبال اعتلای اسلام بود و مسیر فکری او مسیر ولایت بود.

میرحیدری تصریح کرد: مسوولیت نیروی انتظامی به‌عنوان متولی امنیت عمومی بسیار سنگین است، همکاران من باید تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت مطلوب و پایدار بکار گیرند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: تعاملات خوبی بین نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مرتبط در شهرستان وجود دارد و شاخص‌های امنیتی هم در این شهرستان شرایط خوبی دارد و اینجا نقش مردم عزیز در برقراری امنیت بیشتر مشخص می‌شود و این مردم عزیز هستند که در این راه همراهی و همکاری می‌کنند و ما باید نارسایی‌ها را شناسایی و رفع کنیم.

وی با بیان اینکه شهرستان نطنز دارای شرایط خاص و ویژه‌ای است، گفت: وجود جاده ترانزیت و همچنین آزادراه به‌عنوان راه شریانی و محل حمل‌ونقل کالاهای اساسی کشور وظایف نیروی انتظامی و زیرمجموعه آن را در حفظ امنیت جاده‌ها سنگین‌تر می‌کند.

میرحیدری تأکید کرد: از دستگاه‌های اجرایی درخواست دارم در موضوع ایمنی جاده‌ها حقوق مردم را توجه ویژه داشته باشیم و یکی از این موارد تغییر هندسی مانع‌ها برای کاهش تلفات جاده‌ای است، در همین زمینه از فرمانده جدید برای رفع اشکالات هندسی جاده‌ها انتظار داریم در اسرع وقت با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط اشکالات رفع شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید بر اهمیت مقابله با قاچاق انسان، مواد مخدر و کالا، گفت: باید ظرفیت‌های لازم برای استقرار پلیس هم‌ در محور جاده قدیم و هم‌محور آزادراه وجود داشته باشد چرا که ضریب امنیتی کشور ایجاب می‌کند که برای جلوگیری از قاچاق همه ظرفیت خود را به میدان بیاوریم.

وی اذعان کرد: چون اینجا مسیر حرکت مجرمین است باید در کنترل امنیت و ایست و بازرسی توجه ویژه داشته باشیم،با حمایت قضایی و تشدید ایست و بازرسی‌ها این موارد را کنترل کنیم

میرحیدری گفت: با حمایت قضایی در استان‌های غربی و کنترل تردد امروز شاهد کاهش ۶۰ درصدی سرقت خشن در منازل استان اصفهان هستیم و اگر در استان اصفهان هم حمایت‌های قضایی در موضوع کنترل تردد صورت بگیرد دیگر مجرمین با خیال راحت تردد نخواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان برای تقویت نیروی انتظامی بادرود و بازگشایی مجدد کلانتری شهر خالدآباد گفت: راه تقویت نیروی انتظامی این شهرستان، جذب نیروی متعهد بومی در شهرستان است، نیروی انتظامی آمادگی جذب نیروی متعهد بومی برای شهرستان را دارد.

در این جلسه از زحمات سرهنگ مرتضی هادیان تشکر و سرهنگ مهدی کریمی به‌عنوان فرمانده انتظامی نطنز معرفی شد.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/آ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا