کهگیلویه و بویراحمد

همه محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد باز است/ مردم از سفرهای غیرضرور بپرهیزند

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، کیامرث حاجی‌زاده در بازدید از محور شبلیز_ زیلایی_ بردپهن در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به ورود سامانه‌های بارشی و  هشدارهای اداره‌کل هواشناسی و   تاکید استاندار  همه دستگاه‌های عضو ستاد بحران به حالت آماده‌باش درآمدند و ماشین‌های راهداری و پلیس راه در مسیر مستقر شدند.

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سامانه بارشی گذشته راه ارتباطی ۱۲۰ روستا قطع شده بود که با همکاری همه دستگاه‌های متولی در مدت کوتاهی این مسیرها باز و تردد جریان داشت.

وی بیان کرد: در دو طرف محور روستایی شبلیز_ زیلایی_ بردپهن به دلیل طوفان شدید ۲۵ پایه برق سقوط کرده بود که شرکت توزیع نیروی برق با حضور به موقع این مشکل را رفع کرد.

این مسئول بیان کرد: با ورود سامانه جدید بارشی به استان طی دو سه روز گذشته و بارش سنگین برف در اکثر محورهای مواصلاتی از جمله یاسوج_ بابامیدان، یاسوج_ شیراز، یاسوج_ سی‌سخت، قسمتی از یاسوج_ اصفهان و یاسوج_ کاکان_ اقلید دچار مشکل شدیم که با تلاش دستگاه‌های حوزه زیرساختی و مدیران کلی که پای  کار بودند همه محورها باز و تردد جریان دارد.

 حاجی‌زاده با اشاره به بازدید از محور شبلیز_ زیلایی و بردپهن گفت: این محور یکی از محورهای مهم روستایی و عشایری است و در منطقه سیاه کوه همواره بارش برف گزارش می‌شد که راهداری در مسیر حضور دارد و هم‌اکنون این مسیر باز است.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها پای کار هستند، گفت: در این بازدید از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خواستیم سوخت‌رسانی به مناطق روستایی و عشایری را انجام دهد تا مردم برای تامین سوخت با مشکلی مواجه نشوند.

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسئولان همواره در کنار مردم هستند، چند توصیه برای هموطنان و همشهریان داشت نخست اینکه از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند، دوم اینکه قبل از سفر با توجه به هشدارها و توصیه‌های هواشناسی تجهیزات ایمنی لازم به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا