اصفهان

همکاری سپاه اصفهان در افزایش سطح واکسیناسیون استان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان امروز در اختتامیه یازدهمین جشنواره استانی مالک اشتر، اظهار داشت: اصفهان قابلیت‌هی و شرایط ویژه‌ای در انقلاب، دفاع مقدس و شرایط کنونی دارد.

وی با اشاره به ویژگی‌های عملیات محرم، ادامه داد: یکی از این ظرفیت‌ها حماسه ۲۵ آبان است که به خوبی به آن پرداخته نشده است که از جمله شهدای این عملیات هفت خانواده ۲شهیدی هستند.

فدا با اشاره به حماسه مردم اصفهان در تشییع شهدا، بیان کرد: صبح ۲۵ آبان از جای‌جای شهر مردم پیکر پاک شهدا را به صورت پیاده و با حضور انبوه مردم به گلستان شهدای اصفهان منتقل کردند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره مالک اشتر، خاطرنشان کرد: امسال ۱۵ رده بسیج در استان اصفهان، در این جشنواره حائز رتبه کشوری شدند.

وی افزود: اصفهان مبتکر طرح شهید سلیمانی در کشور بود و امروز هم به‌ منظور رساندن سطح واکسیناسیون استان به حد مطلوب مسیر طرح شهید سلیمانی را ادامه می‌دهد.

فدا در پایان تاکید کرد: هویت و اقتدار بسیج در خدمت به مردم است و در این زمینه تلاش می‌کنیم خدمات به مردم افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/آ/

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا