مناطق آزاد

هم افزایی دستگاه های نظامی و انتظامی قشم به منظور تامین امنیت گردشگران

هم افزایی دستگاه های نظامی و انتظامی قشم به منظور تامین امنیت گردشگران

به گزارش برگزیده های ایران از قشم، رییس کمیته امنیتی، انتظامی و ترافیک قشم در این جلسه اظهار کرد: پیش بینی می شود امسال نزدیک به یک میلیون گردشگر در تعطیلات نوروزی به جزیره سفر کنند و تعامل دستگاه های خدمات‌رسان باید در بیشترین حالت باشد.

کوروش قاسمی ادامه داد: ارائه خدمات مطلوب و تامین امنیت گردشگران در حوزه های حمل و نقل، تسهیل تردد در مبادی ورودی و خروجی، تامین کالاهای اساسی، ساماندهی سفرهای دریایی، ساماندهی شرایط اسکان گردشگران در کمپ پارک ها و اماکن اقامتی پیگیری می کنیم.

قاسمی در بخشی دیگر از سخنان خود از تشکیل کارگروه های مختلف در حوزه امنیتی با حضور کارشناسان حراست و اعضای کمیته خبر داد و افزود: در این کارگروه ها تلاش می شود با تدوین برنامه های تخصصی خدمات ارائه شده به گردشگران ارتقاء یابد.

وی ضمن تقدیر از تعامل و همکاری ارگان های نظامی و انتظامی شهرستان افزود: با توجه به همکاری که هم اکنون بین سازمان و سایر ارگان ها وجود دارد، انتظار می رود امسال نوروز آرامی در پیش باشد.

بنابر این گزارش، دومین جلسه کمیته امنیتی، انتظامی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با حضور کوروش قاسمی، رییس کمیته امنیتی، انتظامی و ترافیک قشم، سیدمحمد حسینی، معاون توسعه مدیریت، سید نبی الله موسوی مدیر بازرسی و پاسخگویی به شکایات و ایوب زارعی مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد، سرهنگ حجت امیری کیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، فرمانده پلیس راه، رییس پلیس راهور، جانشین فرمانده پایگاه دریابانی قشم و سایر اعضای این کمیته برگزار شد.

در این جلسه اعضاء، ضمن بررسی تجربیات سال های گذشته به منظور آسیب شناسی و جبران کمبودها، راهکارهای ارتقای خدمات را بررسی کردند.

گفتنی است، مسئولین شهرستان در سخنرانی های خود در این جلسه، یکصدا بر اهمیت تامین امنیت گردشگران نوروزی تاکید کردند و این موضوع را جزو اولویت های نوروز امسال برشمردند و بر اهمیت کمیته امنیتی، انتظامی و ترافیک به عنوان حساس ترین کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تاکید کردند.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا