اخبار ورزشی

هند به مهاجم عراقی نساجی ویزا نداد

هند به مهاجم عراقی نساجی ویزا نداد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه نساجی مازندران، در شرایطی که کاروان این تیم صبح امروز تهران را به مقصد هند ترک می‌کند اما سفارت این کشور ویزای علا عباس مهاجم عراقی نماینده فوتبال ایران در آسیا را صادر نکرده است.

علیرغم پیگیری‌های مسئولان باشگاه در سفارت ایران در هند و همچنین کنسولگری ایران در این کشور ویزای مهاجم عراقی تیم فوتبال نساجی ایران صادر نشده و این بازیکن نمی‌تواند ‌نماینده کشورمان را در بازی پیش رو همراهی کند.

رحمتی: انتظارات همیشه بالاست اما باید واقع‌بین باشیم/ الهلال در قرعه زندگی من است

در این راستا حتی دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا  نیز با صدور نامه «ارجنت» خواست تا ویزای این بازیکن صادر شود، همچنین فدراسیون فوتبال ایران نیز با ارسال نامه به این سفارت خواستار صدور ویزای علا عباس شد اما  به هیچ‌کدام از نامه‌ها ترتیب اثر داده نشد تا در آستانه سفر شاگردان مهدی رحمتی، اتفاقات عجیبی را شاهد باشیم.

سفارت هند در ایران در روزهای اخیر با وجود دریافت مدارک سایر اعضای خارجی تیم فوتبال نساجی، مدارک بازیکن عراقی تیم را تحویل نگرفت و از مسئولان باشگاه خواست تا برای دریافت ویزای این بازیکن از طریق یک شرکت زیر مجموعه سفارت اقدام شود که حتی این اقدام هم باعث صادر شدن ویزای علا عباس نشده است.

به گزارش برگزیده های ایران نساجی در اولین دیدار خود در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه ۲۷ شهریور برابر مومبای‌سیتی هند به میدان می‌رود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا