Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
هنیه: منطقه به سمت ناآرامی بی‌سابقه‌ای پیش می‌رود - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار روز

هنیه: منطقه به سمت ناآرامی بی‌سابقه‌ای پیش می‌رود

هنیه: منطقه به سمت ناآرامی بی‌سابقه‌ای پیش می‌رود

اسماعیل هنیه شامگاه شنبه در اظهاراتی مطبوعاتی تصریح کرد که رویارویی با دشمن صهیونیستی تنها در داخل زندان‌ها نخواهد بود و ملت فلسطین هرگز اسرا را در نبرد علیه دشمن اشغالگر تنها نخواهد گذاشت.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، هنیه اظهار داشت که سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی به دستور ایتمار بن غفیر وزیر تندرو و تروریست اسرائیلی موج تازه‌ای از سرکوبگری علیه اسرا را در پیش گرفته و ضمن یورش به بخش‌های مختلف زندان‌ها، اقدام به جابجایی گسترده اسرا و انتقال ۱۸ اسیر به سلول انفرادی کرده است.

او خاطر نشان کرد که عملیات سرکوب اسرای فلسطینی در چارچوب طرحی تروریستی و هدفمند توسط دولت تندرو نتانیاهو و ایتمار بن غفیر انجام می‌گیرد.

اسماعیل هنیه سران و رهبران کشورها و ملت‌های آزاده را به مداخله فوری برای توقف جنایات بن غفیر و دولت تندروی رژیم صهیونیستی علیه ملت و اسرای فلسطینی فراخواند و گفت جهانیان اکنون در مقابل آزمونی حقیقی قرار دارند.

۳۱۰۳۱۰

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا