اخبار روز

هواپیمایی آتا: پرواز بغداد-تهران ۴۰ دقیقه دیگر پرواز می کند/انجام پرواز با ۳۰ ساعت تاخیر

هواپیمایی آتا: پرواز بغداد-تهران ۴۰ دقیقه دیگر پرواز می کند/انجام پرواز با ۳۰ ساعت تاخیر

– اخبار اقتصادی –

مهرداد خمیرگیر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برگزیده های ایران در خصوص تاخیر پرواز بغداد-تهران هواپیمایی آتا اظهار کرد: مشکل تامین قطعه هواپیمای این پرواز برطرف و رفع نقص انجام شده است.

وی ادامه داد: در تماسی که حدود ۱۵ دقیقه قبل با سر مهماندار داشتیم وی از آماده شدن هواپیما برای انجام پرواز خبر داد.

وی افزود: پرواز بغداد تهران حداکثر تا ۴۰ دقیقه دیگر انجام می‌شود و ما در حال اخذ مجوز پرواز هستیم بلافاصله نیز مسافرگیری انجام خواهد شد.

به گزارش برگزیده های ایران، یکی از مسافران  پرواز ۶۶۳۲ هواپیمایی آتا ظهر امروز در این باره به برگزیده های ایران گفت: به جز گرفتاری و بلاتکلیفی ۲۴ ساعت اخیر مشکل ما این است که هواپیمایی آتا پاسخگوی پیگیری های ما نیست.

وی یادآور شد: قرار بود این پرواز ۱۱:۱۵ دیروز انجام شود که هواپیمایی آتا آن را به ساعت ۱۳:۳۰ موکول کرد در این ساعت مسافران سوار هواپیما شدند و دو ساعت در داخل هواپیما برای انجام پرواز منتظر ماندند.

وی بیان کرد: سپس مسافران را از هواپیما به بهانه نقص فنی پیاده کردند و آنها را به ترمینال بازگرداندند.

وی تاکید کرد: به ما اعلام شد یک قطعه از هواپیما دچار نقص فنی شده که باید تعویض شود، به گفته مسئولان هواپیمایی آتا بایستی این قطعه از ایران به فرودگاه بغداد منتقل می شد ما تا ساعت ۷ بعدازظهر منتظر رفع نقص بودیم که ساعت حوالی ۸:۳۰ مسافران را از بغداد به کاظمین برده و در هتل مستقر کردند.

وی با بیان اینکه از شب گذشته در هتل هستیم و هیچ کس پاسخگوی ما نیست گفت: این مسافران ۴ کاروان حج و زیارت بودند که اکثرا افراد مسن هستند و برخی از آنها دچار تب شدید شده اند.

وی با انتقاد از عملکرد سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: مشخص نیست چرا متولی حمل و نقله وایی کشور این بخش را به حال خود رها کرده است از هواپیمایی آتا پیگیری می کنیم آنها پاسخگو نیستند در این شرایط چرا سازمان هواپیمایی کشوری با شرکتهای هواپیمایی متخلف برخورد نمی کند. اساسا چرا باید برای شرکت هایی که سابقه خوبی در تکریم مسافران ندارند مجوز پرواز صادر شود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا