اردبیل

هوای سرد و برفی شهرستان خلخال را فرا گرفت

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، به‌دنبال ورود سامانه جدید بارشی و هوای سرد در شهرستان خلخال، بارش برف در ارتفاعات خلخال سیمای زمستانی به خلخال بخشید و بارش در سطح شهر خلخال به‌صورت باران است که در بعضی از ساعات تبدیل به برف پراکنده شده و در حال حاضر نیز همچنان بارش باران ادامه دارد.

بارش برف در محور مواصلاتی خلخال به اسالم همراه با کولاک برف بوده و از ساعات بامدادی بارش باران تبدیل به برف سنگین همراه با مه خزری و کولاک شده است.

تردد در محور خلخال به اسالم وجود دارد ولی راهداران از صبح امروز در کنار امدادگران به کمک خودروهای عبوری شتافته و بارها حوزه استحفاظی با حضور راهداران برف‌روبی شده است.

استفاده از زنجیر چرخ جزو ملزومات سفر در جاده‌های کوهستانی است

به گفته معروف خسروی، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال، تردد در محور خلخال به اسالم با زنجیر چرخ امکان‌پذیر و به‌خاطر شدت کولاک برف و بارش سنگین، نیازمند توجه جدی رانندگان به هشدارهای هواشناسی و راهداری است.

خسروی بر لزوم احتیاط کامل رانندگان، در مسیرهای ارتباطی تاکید کرد و گفت: تا ساعات انتهایی با یخبندان در مسیرها نیاز به استفاده از زنجیر چرخ وجود دارد که این از مهم‌ترین ملزومات سفر در جاده‌های کوهستانی است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا