آذربایجان شرقی

هویت امروز جمهوری اسلامی از دفاع مقدس است / ضرورت تکمیل موزه دفاع مقدس تبریز

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی اظهار داشت:  آذربایجان همیشه درخشیده است و دفاع مقدس نیز برگه‌ای از این درخشش است.

وی با گرامیداشت یاد شهدای آذربایجان‌شرقی، گفت: در نقطه‌ای که شهید شفیع‌زاده شهید شدند، بنده نیز آنجا بودم و او به حق یک مخلص و خادم بود. 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه هویت امروز جمهوری اسلامی از دفاع مقدس است، افزود: طبق تاکیدات اکید رهبر معظم انقلاب عزت و امنیت جمهوری اسلامی مدیون هشت سال زرین دفاع مقدس است. 

وی ابراز امیدواری کرد: امید است با حضور دولت جدید نیروهای جهادی و انقلابی بتوانند برخی مشکلات کشور را حل کنند زیرا مردم ایران مردم بزرگی هستند و با وجود همه تهدیدها ایستادگی و مقاومت کردند. 

سردار کارگر ادامه داد: ما در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های  دفاع مقدس افتخار نوکری دفاع مقدس را داریم زیرا دفاع مقدس تنها متعلق به نیروهای مسلح نیست بلکه متعلق به همه مردم است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اضافه کرد: شاید ۲۰ درصد با نیروهای مسلح ارتباط داشته باشیم و ۸۰ درصد با خود مردم ارتباط داریم. 

وی متذکر شد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید پاتوقی برای پیشکسوتان باشد. 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بیان داشت: سردار عباسقلی‌زاده مخلصانه کار کرد و قبل از وی نیز سردار جعفری هم برای ساخت موزه دفاع مقدس تبریز تلاش مخلصانه داشت و از زحمات هر ۲ عزیز تشکر می‌کنم و مهم‌تر از همه از استاندار آذربایجان‌شرقی و از حمایت‌های او در مسوولیت سابقش قدردانی می‌کنم که همیشه در کنار بنیاد بود. 

وی، خطاب به  سردار جعفری مدیرکل اسبق گفت: زمانی سردار جعفری در سودای  نمایندگی بود و الان دیدند که خبری آنجا نیست پس خواهشمندیم تا لباس نظامی خود را بر تن کرده و در این مجموعه خدمت کنند زیرا ما به تجربیات پیشکسوتان نیاز داریم.

سردار کارگر در خصوص مدیرکل جدید حفظ آثار و‌ نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، اذعان داشت: سردار عباسی،  قبلا در سپاه بودند و سپس در آزمون ارتش قبول شد و ارادتمندان صیاد شیرازی نیز است  و حتی صیاد شیرازی بارها گفته بود که من جوانی خود را در عباسی می‌بینم. 

نباید تفکر جناحی و سازمانی داشته باشیم

وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس متعلق به همه است و نباید تفکر جناحی و سازمانی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: مهم‌تر مسأله در بین نیروهای مسلح داشتن روحیه بسیجی است که در این صورت می‌توان موفق شد. 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی بسیار فعال است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت استاندار آذربایجان‌شرقی و شهردار تبریز، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی را تکمیل کنیم؛ ۲ فاز این موزه افتتاح شده و ضرورت دارد به بهره‌برداری کامل برسد.

سردار کارگر  ادامه داد: امید است تا این موزه برای آذربایجان ماندگار بماند.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور، تصریح کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با پیشنهاد رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل شده و اهداف والا و با ارزشی را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا