آذربایجان شرقی

هیچ مشکلی از نظر تأمین کالاهای اساسی در بازار نداریم

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، محمد کلامی امروز (دوشنبه) در جلسه قرارگاه امنیت غذایی کشور که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر جهادکشاورزی برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه در سایه تلاش‌های دستگاه‌های مرتبط برای ذخیره اقلام استراتژیک، کالاهای اساسی به وفور در بازار استان موجود است که این موضوع مایه آرامش جامعه و دست‌اندرکاران حوزه تنظیم بازار است.

 وی، نگاه جدی و علمی به حفظ آرامش در جامعه را مهم‌ترین رویکرد ستاد تنظیم بازار استان عنوان کرد و گفت: معتقدیم که هر حرکت احساسی در بازار می‌تواند موجب انتظارات منفی و تقاضای کاذب در بخش مصرف شده و بازار را از روال عادی خارج کند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی همچنین رصد جدی و مستمر چرخه تولید، توزیع و تأمین مواد غذایی را اولویت استان در حوزه تنظیم بازار دانست و گفت: رضایت خاطر مردم در گرو عملکرد مطلوب دستگاه‌ها در این سه حوزه است.
 
وی افزود: دستگاه‌های مسئول باید رصد بازار را در این سه مرحله به صورت جدی انجام دهند و مشکلات را قبل از وقوع پیش‌بینی و برای حل آن چاره‌اندیشی کنند.
 
کلامی خواستار ارائه تسهیلات بانکی برای تأمین مالی واحدهای تولید مواد غذایی و صدور مجوز استفاده از حمل‌ونقل ریلی برای حمل نهاده‌های دامی و تسریع در تأمین این نهاده‌ها برای تولیدکنندگان شد.
 
وی همچنین بر هماهنگی دستگاه‌های ناظر در حوزه بازار، اتخاذ روش‌های مناسب برای برخورد با متخلفان در عین حفظ آرامش در بازار و استفاده از نیروهای باانگیزه در حوزه نظارت بر بازار تأکید کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۳۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا