مرکزی

هیچ واردکننده‌ای حق واردات محصولات تولیدی استان را ندارد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک، فرزاد مخلص الائمه صبح امروز در آیین تودیع و معارفه استاندار مرکزی اظهار کرد: سند راهبردی حکمرانی استان مرکزی در افق گام دوم انقلاب به‌زودی منتشر خواهد شد.

وی تصریح کرد: این سند در هفت سرفصل تهیه و در ۷۵ محور تدوین شده است.

استاندار جدید مرکزی افزود: در این سند تأکید بر مسئله محوری است که مسئله مانعی است که بین وضع موجود و وضع مطلوب قرار دارد.

مخلص الائمه گفت: نخبگان، دلسوزان و کسانی که دغدغه استان را دارند درخواست داریم کمک کند تا سند استان به‌درستی پیاده‌سازی شود.

وی توجه به اقتصاد مقاومتی و راه‌اندازی تولید را از اولویت‌های استان برشمرد و بیان داشت: جوان‌گرایی، نخبه گزینی با هدف کادرسازی مسئولیتی است که رئیس‌جمهور بر عهده ما گذاشته است.

استاندار جدید استان مرکزی با بیان اینکه شناخت خوبی از صنایع استان داریم ادامه داد: بخشی از جریان تولید استان گرفتار رانت واردات شده است، در اینجا اعلام می‌کنم مطلقا به احدی رحم نخواهیم کرد از دستگاه قضا در این مسیر کمک خواهیم گرفت؛ هیچ واردکننده‌ای حق ندارد محصولی که در استان تولید می‌شود را وارد کند.

مخلص الائمه با بیان اینکه مدیریت ادراک مردم وظیفه حکومت است و باید احساس ناکارآمدی را از مردم دور کرد گفت: با فساد و ناکارآمدی باید با جدیت مقابله کرد.

وی با بیان اینکه تحول بنیادی نظام اداری در استان و کشور در استان اجرا خواهد شد افزود: علیه دیوان‌سالاری زائد قیام و اطلس جامع اقتصادی استان را تهیه خواهیم کرد.

استاندار جدید استان مرکزی بیان داشت: همه جریان‌های سیاسی را به وحدت و همگرایی دعوت می‌کنم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا