البرز

واحد سیار واکسیناسیون خللی در انجام ماموریت‌های اورژانس وارد نمی‌کند

مهرداد بابایی، رییس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: اورژانس استان البرز از ابتدای شیوع بیماری کرونا در خط مقدم مبارزه با  این بیماری فعالیت داشته و در کنار سایر ماموریت‌ها، شبانه‌روزی پاسخگوی بیش از پنجاه هزار ماموریت کووید ۱۹ بوده  است.

این مقام مسؤول ادامه داد: با شروع واکسیناسیون عمومی، اورژانس هم در کنار سایر بخش‌های سلامت در سراسر کشور سعی در مشارکت در این طرح مهم داشته و اورژانس البرز نیز از این امر جدا نبوده است.

وی افزود: اورژانس البرز در کنار انجام ماموریت‌های اورژانسی، بدون ایجاد وقفه در انجام سایر ماموریت‌ها، با همکاری همکاران خدوم بهداشت از اتوبوس اورژانس برای واکسیناسیون به عنوان واحد سیار استفاده می‌کند.‌بابایی مشارکت در تسریع واکسیناسیون عمومی را یک جهاد دانست و افزود: با تمام توان و قوا برای خدمت رسانی به مردم آماده هستیم .

رییس اورژانس البرز با بیان اینکه اتوبوس آمبولانس معمولاً در محدوده پایگاه خود به عنوان واحد سیار واکسیناسیون مستقر می‌شود، تاکید کرد: اتوبوس آمبولانس همواره آماده به انجام ماموریت است و اگر در ماموریتی  نیاز به اتوبوس اعلام شود، سریعاً به محل اعزام خواهد شد.

بابایی اظهار کرد : ماهیت اتوبوس آمبولانس این است که بصورت پشتیبان در آمادگی باشد و در  ماموریت هایی که تعداد مصدومین زیاد باشد مانند تصادفات اخیر به عنوان پشتیبان بعد از اعزام ماشین‌های آمبولانس به محل  اعزام  میشود.

رییس اورژانس البرز با بیان اینکه واحد سیار واکسیناسیون خللی در انجام ماموریت‌های اورژانس وارد نمی‌کند، تاکید کرد : اولویت اول این مجموعه پاسخگویی به ماموریت ها و درخواست اورژانسی بیماران است.

انتهای پیام/ج

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا