قزوین

واحد شماره۳ بخاری سیکل ترکیبی نیروگاه شهیدرجایی مجددا راه‌اندازی شد

واحد شماره۳ بخاری سیکل ترکیبی نیروگاه شهیدرجایی مجددا راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده از قزوین؛ بهنام کریمی، مدیر امور تعمیرات مکانیک نیروگاه سیکل ترکیبی نیروگاه شهیدرجایی در توضیح این خبر گفت: به دنبال اعلام اشکال در بوش گرافیتی شافت هیدرو توربین۲ سیستم کولینک واحد شماره۳ بخاری این نیروگاه منجرب به خروج اضطراری این واحد شد که بلافاصله متخصصان امور تعمیرات مکانیک توانستند در کم‌ترین زمان ممکن، پس از رفع اشکال و تعمیرات لازم، این واحد را دوباره به شبکه سراسری تولید برق متصل کنند.

او افزود: پس از بررسی اشکال، متخصصان تعمیرات سیکل ترکیبی اقدام به تهیه تجهیزات و اقلام مورد نیاز و سپس اقدام به دمونتاژ، تعویض و تراشکاری قطعات آسیب دیده کردند.

کریمی گفت: پس از تعویض و تعمیر قطعات و تجهیزات آسیب‌دیده اقدام به مونتاژ و پس از بسته شدن الایمنت کوپلینگ‌های هیدروتوربین و پمپ کوپلینگ با حضور بی‌وقفه و شبانه‌روزی متخصصان نیروگاه سیکل ترکیبی این واحد به شبکه سراسری تولید برق پیوست.

مدیر امور تعمیرات مکانیک نیروگاه سیکل ترکیبی نیروگاه شهیدرجایی اظهارکرد: با بازگشت دوباره واحد شماره۳ بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی شهیدرجایی قزوین، بیش از ۱۰۰مگاوات برق به شبکه سراسری تزریق شد تا خللی در تولید برق پایدار و مطمئن برای خدمت‌رسانی به مصرف‌کنندگان ایجاد نشود.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا