اخبار ورزشی

والی: فولاد مریض است؛ در عمرم این‌طور شرمنده نشده بودم

والی: فولاد مریض است؛ در عمرم این‌طور شرمنده نشده بودم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، ایوب والی پس از شکست ۲ بر صفر فولاد مقابل پرسپولیس گفت:  پس از اینکه در ۳ بازی گذشته شکست و گل‌های زیادی خوردیم، آمده بودیم که دفاعی بازی کنیم. بالاخره تیم ما مریض است و اعتماد به نفسش را از دست داده است. تا دقیقه ۷۵ همه تلاش‌مان را کردیم و نسبت به بازی‌های گذشته خوب بودیم. بعد از دریافت گل شیرازه تیم‌مان به هم ریخت. تیم ما خیلی کار دارد و مربی جدید باید انتخاب شود.

انصاری: مسئولیت نتایج فولاد را به گردن می‌گیریم

وی ادامه داد: در عمرم این‌طور شرمنده هوادار نشده بودم، بغضم گرفته بود و دوست داشتم گریه کنم. تیم ما می‌تواند همیشه مدعی قهرمانی باشد ولی حال و روزمان این‌طور است. تلاش‌مان را می‌کنیم و بالاترین انرژی‌مان را می‌گذاریم که هرچه سریع‌تر از این اوضاع خارج شویم.

کاپیتان فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که دلیل خاصی دارد که دو مربی مانند نکونام و منصوریان با یکسری از تماشاگران اهوازی به مشکل خوردند، خاطرنشان کرد: بحث نکونام فرق می‌کند و مردم هم خیلی او را تشویق کردند و نتایج خوبی هم گرفت. تیمی ساخته بودیم که مدعی قهرمانی بود و انتظار مردم بالا رفته بود. فصل گذشته هم در بازی‌های ابتدایی به مشکل خوردیم. طبیعی است که برخی از هواداران اعتراض داشته باشند ولی جواد نکونام تا لحظه آخر حمایت و خودش از باشگاه جدا شد. بحث منصوریان متفاوت است و بعد از جدایی نکونام، یکسری تیم‌ها مثل سپاهان و تراکتور مربی خارجی گرفته و نتایج خوبی هم به دست آورده بودند و هواداران فولاد می‌گفتند چرا ما نمی‌توانیم بهترین مربیان و بازیکنان خارجی را بیاوریم و بحث هواداران ما همین بود. هر فرد دیگری هم جای منصوریان می‌آمد هواداران معترض می‌شدند و به مشکل می‌خورد.

والی در واکنش به این موضوع که بازیکنان فولاد با منصوریان همدل بودند، گفت: شک نکنید همه بازیکنان با منصوریان همدل بودند، ما سعی کردیم کمک کنیم ولی این‌طور نشد و نتایج هم باعث شد هواداران بیشتر اعتراض کنند و اوضاع تیم به هم ریخت. اصلاً وضعیت خوبی نداریم و هرچه سریع‌تر انتظار داریم که مربی انتخاب شود. احتمالاً استراحت‌مان از تیم‌های دیگر کمتر باشد و تلاش می‌کنیم با مربی جدید همدل شویم و به کمک هواداران سریع‌تر اوضاع را تغییر دهیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا