خراسان رضوی

واژگونی خودروها به علت لغزندگی محورهای خراسان رضوی

سرهنگ حسین میش‌مست در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد در خصوص آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی خراسان رضوی توضیح داد: با توجه به بارش نزولات جوی در سطح جاده‌های استان وضعیت ترافیک در تمام محور‌ها مخصوصا در محور مشهد به سمت چناران و همچنین در بزرگراه شهید شوشتری و جاده بهشت رضا به سمت مشهد و فریمان پرحجم است.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به شدت بارش‌ها در محورهای شهید شوشتری، مشهد به نیشابور، سبزوار به سمت تربت‌حیدریه و محور‌های کلات، چناران و قوچان سطح تمامی این معابر لغزنده است.

وی با بیان اینکه هم‌اینک شاهد بروز پدیده مه‌گرفتگی در گردنه‌های گوجگی، تیوان و مزداوند هستیم، عنوان کرد: متأسفانه به علت شدت گرفتن بارش‌ها در ساعات آغازین صبح امروز و لغزندگی معابر شاهد واژگون شدن خودروهایی که سرعت مطمئنه و احتیاط را رعایت نمی‌کنند هستیم به طوری که واژگونی چندین دستگاه خودرو به شکل خسارتی در جاده نیشابور به سمت سبزوار و همچنین ۸ فقره تصادف و واژگونی در مسیر نیشابور و تربت‌حیدریه و فریمان به مشهد گزارش شده است که تمام این سوانح خسارتی بودند.

میش مست به تمام رانندگان توصیه کرد: با توجه به لغزنده بودن سطح معابر حتما با صبر و حوصله و سرعت مطمئنه متناسب با این شرایط جوی و رعایت تمام موارد احتیاطی مانند بستن کمربند تردد کنند.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا