اردبیل

واکسیناسیون معلولین ذهنی و جسمی شهرستان خلخال انجام شده است

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، مسعود یگانه شامگاه امروز در حاشیه بازدید از مرکز مهرآفرین شهرستان خلخال اظهار کرد: مرکز مهرآفرین خلخال به لحاظ کیفیت خدمات، بهداشت مطلوب و رضایتمندی معلولین، یکی از بهترین مراکز نگهداری معلولین ذهنی وجسمی استان اردبیل است که نیازمند توسعه خدمات برای رفاه بیشتر معلولین مستقر در این مرکز است.

وی افزود: فضای تفریحی و سبز یکی از نیازهای اصلی این مرکز در گفتگو  با مدیران این مجموعه بود و بیش از ۱۵ نفر پرسنل پرستاری و درمانی، روانشناس و پزشک در خدمت به معلولین به اشتغال رسیده‌اند.

رئیس شورای اداری شهرستان خلخال گفت: ماهانه این مرکز با هزینه کرد بیش از ۱۲۰ میلیون تومان اداره می‌شود و جای قدردانی از خدمات بهزیستی استان در حمایت و پرداخت یارانه‌ها به این مرکز جهت اداره این مرکز با این وضعیت موجود است.

سرپرست فرمانداری خلخال گفت: یک فضای باز در کناردست همین مجموعه برای ایجاد فضای سبز و تفریح و آرامش معلولین عزیز این مرکز در نظر گرفته شده که با  تعامل با اداره راه و شهرسازی و اوقاف شهرستان خلخال و تملک این زمین در آینده‌ای نزدیک با ایجاد این فضای سبز، خدمت‌رسانی به معلولین تسریع خواهد شد.

یگانه گفت: در راستای حفظ سلامتی معلولین ذهنی وجسمی وحرکتی در این مرکز واکسیناسیون به صورت دو مرحله به صورت کامل در این مرکز برای معلولان و هم‌چنین پرسنل این مجموعه انجام شده و این مرکز آماده دریافت کمک‌های مردم و نوع‌دوستانه از سوی مردم خیراندیش خلخال و سایر مناطق کشور است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا