اردبیل

واکسیناسیون کامل بیش از ۴۲۱ هزار اردبیلی

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، با تزریق ۲۱ هزار و ۶۰۱ دُز واکسن کرونا در شبانه‌روز گذشته، تاکنون یک میلیون و ۲۲۵ هزار و ۲۸۱ دُز واکسن در استان اردبیل تزریق شده که از این مقدار ۸۰۳ هزار و ۵۷۸ دُز مربوط به نوبت اول و ۴۲۱ هزار و ۷۰۳ دُز مربوط به نوبت دوم واکسیناسیون است.

همچنین تاکنون ۷۴/۴ درصد دانش‌آموزان استان اردبیل دُز اول وکسن کرونای خود را دریافت نموده‌اند.

محموله ۱۱۶ هزار دُزی واکسن به اردبیل رسید

بیش از ۱۱۶ هزار دُز واکسن از نوع سینوفارم، برکت و آسترازنکا از طرف وزارت بهداشت تحویل دانشگاه علوم پزشکی ستان اردبیل شد که امروز در سطح مراکز بهداشتی استان توزیع گردید.

بنا بر آمار اعلامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، طی شبانه‌روز گذشته ۲۸ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و متأسفانه ۳ نفر نیز بر اثر این بیماری جان باختند.

۱۸۶ تخت بیمارستانی در اشغال کرونا

طی همین مدت خوشبختانه ۲۶ بیمار مبتلا به بیماری کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به ۱۸۶ نفر رسید که نسبت به دیروز کاهش ۲ موردی داشته و از این تعداد ۴۷ بیمار بدحال در بخش آی‌سی‌یو تحت مراقبت ویژه قرار دارند و علاوه بر این‌ها، ۱۱۸ بیمار نیز تحت نظر هستند.

هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، خلخال، پارس‌آباد، مشگین‌شهر و نمین در وضعیت زرد (خطر متوسط) و شهرستان‌های کوثر، سرعین، بیله‌سوار، اصلاندوز، نیر و گرمی در وضعیت آبی (کم‌خطر) قرار دارند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا