کرمانشاه

واکسیناسیون کرمانشاهی‌ها بر روی دور تند/ بدون معطلی واکسن بزنید

ابراهیم شکیبا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در کرمانشاه، ضمن تشکر از کارکنان بهداشت و درمان که  طی این دو سال اپیدمی بیماری کرونا، تمام وقت برای مهار و تزریق واکسن کرونا پای کار بودند، اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود و برای مهار بیماری کرونا، مراقبین سلامت و بهورزان باید پیگیر افرادی که واکسن نزده‌اند، باشند.

وی تصریح کرد: فراخوان تزریق دُز اول و دوم واکسن کرونا در استان باید به صورت مستمر و جدی انجام شود که افراد هر چه سریع‌تر به مراکز مراجعه کنند یا مراقبین سلامت و بهورزان به درب منازل افراد مراجعه کرده و واکسن کرونا را تزریق کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تأکید بر استقرار هدفمند تیم‌های سیار واکسیناسیون در حاشیه شهر به صورت هدفمند، گفت: تیم‌های سیار به صورت هدفمند در محله‌های حاشیه شهرها مستقر می‌شوند و در مواردی که افراد از تزریق واکسن کرونا ممانعت می‌کنند حضور و مداخله پزشکان بسیار موثر خواهد بود.

وی تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده در یک هفته آینده به پوشش ۹۰ درصدی واکسیناسیون عمومی خواهیم رسید و این مهم دور از دسترس نیست.

شکیبا تأکید کرد: نباید در هیچ کدام از مراکز تجمیعی واکسیناسیون معطلی برای فردی پیش بیاید و باید در همان چند دقیقه نخست تزریق انجام شود.

وی تمام دغدغه و تلاش همکاران بهداشتی را حفظ سلامت مردم و تشویق جامعه به دریافت واکسن کرونا دانست و افزود: تمام تلاش ما در راستای تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت در واکسیناسیون، مدیریت کرونا و حفظ جان و سلامت آن‌ها است.

شکیبا در پایان از مردم خواست،برای مقابله با بیماری کرونا و حفظ سلامت خود و دیگران، در اولین فرصت در امر مهم واکسیناسیون شرکت کنند.

انتهای پیام/پ

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا