اخبار روز

واکنش اروپا به حمله پهپادی ناکام به یکی از صنایع دفاعی در اصفهان

واکنش اروپا به حمله پهپادی ناکام به یکی از صنایع دفاعی در اصفهان

به نقل از نیوز آرمنیا، «پیتر استانو» سخنگوی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه در سخنانی به حمله پهپادی ناکام به یکی از صنایع دفاعی اصفهان در روزهای گذشته واکنش نشان داد.

سخنگوی اتحادیه اروپا در این خصوص اعلام کرد که بروکسل نمی‌ داند چه کسی پشت حمله اخیر در اصفهان است؛ اما از همه طرف‌ ها می‌ خواهد از تشدید بیشتر تنش ها در منطقه خودداری کنند.

«پیتر استانو» در این باره ادامه داد: اخباری که از ایران می‌ آید را دنبال می‌ کنیم. نمی‌ دانیم چه کسی پشت حمله بود! نمی‌ دانیم دقیقاً چه اتفاقی افتاده است. باید از تشدید تنش ها چلوگیری شود.

وزارت دفاع و پیشتبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دنبال انفجار در یکی از صنایع دفاعی اصفهان در بیانیه ای اعلام کرد: این حمله ناموفق شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳:۳۰ صورت گرفت که با پیش بینی ها و تمهیدات پدافندی حمله ریزپرنده ها با موفقیت دفع شده است. این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد شده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت های مجموعه ایجاد نکرده است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ملت شریف ایران اسلامی اطمینان می دهد اقدامات مراکز ما برای تولید قدرت، اقتدار و امنیت با شتاب و جدیت ادامه خواهد یافت و این اقدامات کورکورانه تاثیری در تداوم مسیر پیشرفت کشور نخواهد داشت.

۳۱۰۳۱۰

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا