البرز

واکنش تبلیغات اسلامی البرز به ضرب و شتم یک طلبه/مدعی العموم ورود کند

به گزارش برگزیده های ایران در کرج، ماجرای ضرب و‌شتم طلاب آمر به معروف و نهی از منکر در استان البرز به داستانی ادامه دار تبدیل شده است که گویا عزمی برای رسیدگی‌و‌مقابله با آن وجود ندارد.

تیرماه سال ۹۸ بود که اولین موارد جسارت اروباش رسانه‌ای شد و بازخورد بسیاری به دنبال داشت اما با گذشت زمان چندین بار دیگر با چنین مواردی مواجه بودیم… به نظر می‌رسد عدم برخورد قاطع و‌ جدی با عوامل ایجاد برخوردهای خشن موجب شده تا افراد به خود اجازه بدهند که هرگونه رفتاری را نشان دهند؛ هفتم آبان سال جاری یکی دیگر  از طلاب حوزه علمیه در شهرستان فردیس مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

حجت الاسلام مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، در خصوص ضرب و‌شتم یک طلبه در البرز که در روزهای گذشته اتفاق افتاده است، گفت: متاسفانه طغیان اراذل واوباش در استان برای چندمین بار اتفاق افتاده است و این مهم نیازمند توجه ویژه نهادهای مسؤول و ارگان‌های نظارتی است‌.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه اخیرا شاهد افزایش برخوردهای نامناسب و خشن هستیم، اظهار کرد: در سایه عدم برخورد مناسب و قاطع  شاهد هستیم که اراذل هر روز جسور تر می‌شوند.

این مقام مسؤول یادآور شد: نیاز است در این حوزه اقدام فوری و بازدارنده از سوی مراجع ذی صلاح صورت گیرد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم دادستان محترم، نیروهای انتظامی و سایر نهادهای نظارتی دقت نظر داشته باشند و اجازه ندهند این قبیل اتفاقات عادی شود.

انتهای پیام/ج/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا