Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
واکنش جدید هواوی به تحریم‌های کمرشکن آمریکا - خبرگزاری برگزیده های ایران
علمی و فناوری

واکنش جدید هواوی به تحریم‌های کمرشکن آمریکا

واکنش جدید هواوی به تحریم‌های کمرشکن آمریکا

غول فناوری چینی، هواوی، کسب و کار پرسودی دارد؛ ولی تجارت گوشی‌های هوشمند کمپانی به‌دلیل تحریم‌های آمریکا، به‌شدت کوچک شده است. با توجه به همین موضوع، پیش‌تر سران هواوی گفته بودند که دیگر به‌دنبال رقابت در بازار موبایل نیستند؛ بلکه صرفا برای بقا در آن تلاش می‌کنند. حالا به‌نظر می‌رسد بقای هواوی هم به تار مویی بند است و این کمپانی قصد پایان دادن به تولید گوشی های هوشمند را دارد؛ حداقل شایعات که این‌طور می‌گویند.

در واکنش اما هواوی با رد این موضوع، چنین شایعه‌ای را «فیک نیوز» خوانده است. ظاهرا چنان به رگ غیرت این کمپانی برخورد که حتی از افزایش سرمایه‌گذاری در بخش موبایل و تداوم تولید محصولات پرچمدار خبر داد.

اتفاقا یکی از این پرچمداران، سری هواوی P60 است که تا چند هفته دیگر، از راه می‌رسد. این کمپانی اما روی یک گوشی تاشو پرچمدار هم به‌نام هواوی میت X3 کار می‌کند.

بر اساس گزارش‌های قبلی، این گوشی با قیمتی کمتر از ۱۰ هزار یوان (۱۴۳۶ دلار) عرضه می‌شود؛ چیزی که برای گوشی‌های سری Mate X تاکنون بی‌سابقه بوده است. اما همزمان، یک بلاگر چینی مدعی قیمت ۱۳ هزار یوانی (۱۸۶۷ دلاری) هواوی میت ایکس ۳ شده است.

برای مقایسه، بد نیست بدانید که هواوی میت X و میت X2 به‌ترتیب با قیمت ۱۷ هزار یوان (۲۴۴۲ دلار) و ۱۸ هزار یوان (۲۵۸۵ دلار) وارد بازار شدند. در هفته‌های پیش‌رو، حقیقت آشکار خواهد شد.

۵۸۵۸

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا