اصفهان

واکنش حاج قاسم به معطلی ۴۵ دقیقه‌ای مادر شهید برای دیدار

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، حجت‌الاسلام رحمت‌اله صادقی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان صبح امروز در مراسم تجدید میثاق جامعه رسانه‌ای استان اصفهان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و گرامی‌داشت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاد خبرنگارانی که به تازگی فوت شدند، اظهار داشت: در اسلام دستور داریم که اعمال و رفتار خود را معمولاً پنهانی انجام دهیم، تا این اعمال خالصانه باشد و به رخ دیگر نکشیم.

وی ادامه داد: برخی اعمال هستند که دستور داریم باید با صدای بلند آن‌ها را اعلام کنیم، مخصوصا امروزه در رسانه‌ها و فضای مجازی، یکی از آن‌ها این است که جواب سلام را با صدای بلند بدهید تا هم خود فرد بشنود و هم دیگران آشکارا متوجه شوند، مورد بعدی صلوات هنگام شنیدن نام پیامبر(ص) است.

صادقی افزود: مورد دیگر این است که وقتی فرزندی به شما عطا شد نام فرزندان‌تان را همنام اولیا الهی قرار دهید، آراستگی ظاهر هم از دیگر اعمال مدنظر است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: همچنین گفته‌اند که اگر یکی از شما افتخاری را بدست آورد این افتخار را علنی کنید و فریاد بزنید و روزهای مهم سال را هم گرامی بداریم و به نسل کنونی جامعه معرفی کنیم.

وی عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی یکی از این افراد بود، شخصیتی بود که همه دنیا در مقابل او سر تعظیم فرود آوردند؛ شخصیتی که رهبر معظم انقلاب از «مکتب» برای حاج قاسم نام بردند یعنی اگر علم از دست علمدار افتاد به دست دیگری سپرده می‌شود.

صادقی خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب گفتند دو ویژگی صداقت و اخلاص او باعث شد تا حاج قاسم، حاج قاسم شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: در سالگرد حاج احمد کاظمی دیدم که وقتی او برای سخنرانی به نجف‌آباد آمده بود وقتی می‌خواست برود کسی آمد و گفت که یک مادر شهید ۴۵ دقیقه منتظر شماست، او بدون اینکه حتی کفش به پا کند به سرعت بیرون رفت و به مادر شهید که رسید پای او را بوسید و گفت که مگر من چه کسی هستم که شما ۴۰ دقیقه معطل من ماندید؛ داشتن همچین فردی برای ما افتخار نیست؟ 

وی ادامه داد: وقتی مشاهده می‌کند که سیل در جنوب کشور آمده خودش به میدان می‌رود و با دستان خودش برای سد ایجاد کردن جلوی سیلاب، گونی خاک پر می‌کند.

صادقی با بیان اینکه او در خدمت هم پیشگام بود، اظهار داشت: مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب مقاومت و پایداری است، مکتب سربازی است نه سرباری.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان بیان داشت: او بود که وفاداری مالک اشتر به علی را ترسیم کرد، ما باید این افتخار را هرساله به رخ دیگران بکشانیم که چنین فردی را داشتیم از بین این ملت رشد کرد و یک‌بار دیگر داستان‌های فردوسی را تکرار کرد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/آ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا