اخبار ورزشی

واکنش داورزنی به آیین‌نامه انتخاباتی و اهداف ۴ ساله والیبال

به گزارش خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران، محمدرضا داورزنی درباره اینکه اهداف شما در ۴ سال آینده مشخص شده اما در ۴ سال گذشته به برخی از اهداف دست نیافتید، اظهار داشت: بحث المپیک را داشتیم که جزو ۴ تیم قرار بگیریم، این آرمان ماست اما آن به راحتی دست یافتنی نیست و باید تلاش کرد. نباید هدف‌گذاری را دست کم گرفت. وقتی می‌گوییم جزو ۴ تیم باشیم این هدف ماست. می‌توانستیم بگوییم آرمان ما حضور در المپیک است و همه هم به به می‌گفتند. برای المپیک ۲۰۲۴ این آرمان‌ها را ترسیم کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم به آن برسیم. 

وی ادامه داد: فراموش نکنیم زمانی خیلی از این برنامه‌ها دست یافتنی نبود، وقتی ۲ بار قهرمان بازی‌های آسیایی شدیم وقتی ۱۵ سال قبل تعریف شد کسی باور نمی‌کرد. رفتن به ۴ تیم برتر کار سختی است اما آن را ترسیم کرده‌ایم. وقتی قله را مشخص کرده‌ایم سختی‌هایی دارد اما قابل دسترس است. همه اهداف ما قابل دسترس هستند و غیرممکن نیستند‌ اینکه بگوییم کدام سخت‌تر است همه آنها سخت هستند اما باید از آن بگذریم. 

رئیس فدراسیون والیبال درباره اعتراض روسای فدراسیون‌ها در خصوص اساسنامه و آیین‌نامه، خاطرنشان کرد: اساسنامه یک نکته است و آیین نامه اجرایی نکته دیگر. در اساسنامه نقش دولت کمرنگ است، روحیه دموکراسی دیده شده اما آیین‌نامه نوشته شده در تعارض با اساسنامه است. برای ۳۰ استان شرایطی ایجاد شده که نقش دولت پررنگ است این ما را با چالش مواجه می‌کند. دوستان اعتراضاتی داشتند تا این مسئله حل شده و از مداخله نهادهای بین‌المللی هم جلوگیری شود. 

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا