اخبار روز

واکنش سردار رادان به فیلم خبرگزاری برگزیده های ایران درباره حضور معتادان متجاهر در خیابان مولوی

واکنش سردار رادان به فیلم خبرگزاری برگزیده های ایران درباره حضور معتادان متجاهر در خیابان مولوی

– اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده‌کل انتظامی امروز، دوشنبه، در افتتاحیه فاز جدید مرکز نگهداری، درمان، کاهش آسیب سروش (مرکز ترک اعتیاد پلیس) در واکنش به فیلم خبرنگار برگزیده های ایران از وضعیت خیابان مولوی و حضور پرتعداد معتادان متجاهر در پیاده‌روی این خیابان اصلی اظهار کرد: همان‌طور که شما (خبرنگار برگزیده های ایران) این موضوع را پیگیری کرده‌اید ما از مردم می‌خواهیم که عملکرد پلیس را هم در زمینه جمع‌آوری معتادان متجاهر بررسی کنند.

وی افزود: اگر معتادان در جامعه حضور داشته باشند یعنی پلیس یک نمره منفی می‌گیرد و باید به‌ روزی برسیم که معتاد متجاهر در خیابان نبینیم، حضور معتادان متجاهر در خیابان برای مردم آزاردهنده است.

.

فرمانده‌کل انتظامی تصریح کرد: از سردار محمدیان؛ فرمانده انتظامی پایتخت قول گرفته‌ایم که تا پایان سال ۱۴۰۳ ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر در مرکز ترک اعتیاد پلیس تهران به ۷ هزار نفر برسد و از اصحاب رسانه هم می‌خواهیم این موضوع را پیگیری کنند.

افزایش ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر توسط پلیس به ۶۰۰۰ نفر

سردار رادان متذکر شد: باید به‌ازای هر واحدی که برای اسکان معتادان متجاهر ایجاد می‌کنیم، یک کارگاه تولیدی هم بسازیم.

وی ادامه داد: فرد معتاد در این محل اعتیادش درمان می‌شود، در واقع این فرد از مریضی نجات پیدا می‌کند اما باید اشتغال هم یاد بگیرد، ماهر شود تا بعد از خروج از این مراکز بتواند در جامعه به‌عنوان یک کارگر ماهر زندگی کند.

اتمام حجت پلیس با معتادان بهبودیافته و ترخیص‌شده از مراکز ترک اعتیاد

فرمانده‌کل انتظامی با یادآوری اینکه به‌ازای کار کردن معتادان در مراکز ترک اعتیاد به آنها حقوق پرداخت می‌شود، گفت: اگر کسی با چنین شرایط خوبی از مراکز ترک اعتیاد ترخیص شود (ترک اعتیاد کامل و آموختن حرفه اشتغال) اما بعد از ترخیص، مجدداً به‌سراغ اعتیاد برود، پلیس دیگر مانند بار اول با او برخورد نمی‌کند و آنها هم نباید از پلیس انتظار برخوردی مانند برخورد اول را داشته باشند.

/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا