اخبار ورزشی

واکنش قدوس به گل زیبایی که به برنلی زد

واکنش قدوس به گل زیبایی که به برنلی زد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، سامان قدوس شب گذشته (شنبه) در برتری ۳ بر صفر تیم فوتبال برنتفورد مقابل برنلی‌، در دقیقه ۸۴ وارد زمین شد و گل سوم تیمش را در دقیقه ۸۷ به زیبایی هرچه تمام‌تر به ثمر رساند.

قدوس در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه برنتفورد درباره این گل اظهار داشت: کریستیان نورگارد در حال فریب بازیکنان حریف بود و سپس ارسال خوبی داشت. من ادامه کار را پیش‌بینی کردم و لمس خوبی داشتم. احساس کردم (شوت به سمت دروازه) می‌تواند گل خوبی باشد که خدا را شکر همین اتفاق افتاد. منتظر بودم توپ بالا بیاید و بتوانم شوت بزنم.

برتری پرگل برنتفورد با گل زیبای قدوس + فیلم

وی در مورد خوشحالی پس از گل خودش تصریح کرد: آن گوشه از ورزشگاه همان جایی است که همیشه خودم را در آن سمت گرم می‌کنم و هنگامی که به آن سمت می‌روم، هواداران حاضر در آن بخش همیشه مرا تشویق می‌کنند. می‌خواستم پاسخی به (تشویق) آنها بدهم و خوشحالی با این هواداران برنامه من بود.

هافبک تیم ملی ایران درباره ورود خود به زمین گفت: من به‌عنوان هافبک نگه‌دارنده (هافبکی که اطراف خط دفاعی بازی می‌کند) به زمین آمدم و تلاش می‌کردم توپ را نگه دارم. البته ما یک بازیکن بیشتر در آن فضا داشتیم. توماس فرانک (سرمربی برنتفورد) همیشه می‌خواهد برای گل‌های سوم و چهارم تلاش کنیم، اما از من خواست تا در فضای خوبی قرار بگیرم، توپ را حفظ کنم و برای به ثمر رسیدن گل‌های سوم و چهارم تلاش کنم.

 

.

 

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا