اخبار ورزشی

واکنش قهرمان المپیک به مبلغ پاداش‌ مدال آوران/گنج‌زاده: سوال سیاسی نپرسید

به گزارش برگزیده های ایران، سجاد گنج زاده در حاشیه برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران اظهار داشت: اگر افرادی که انتخاب می‌شوند،‌ یک دل باشند، می توانند اتفاقات بزرگی را رقم بزنند، چرا که مردم این کشور همیشه پشت ورزشکاران بودند.

وی در مورد اینکه در دوره قبلی همدل نبودند، گفت: متاسفانه یک سری مشکلات بین آنها بود. من خودم نبودم، اما شنیدم و به خاطر همین گفتم که یک دل باشند.

قهرمان المپیک توکیو در مورد اینکه وضعیت کاراته چگونه است، عنوان کرد: همه جامعه کاراته از اتفاقی که افتاد، خوشحال بودند، اما به خاطر نزدیک بودن قهرمان جهان و آسیا و تصمیماتی که گرفته شد، یک مقدار حاشیه وارد شد. برگزاری انتخابی یک مقدار سخت است و وقتی سرمربی تصمیم می‌گیرد، انتخابی برگزار کند، همه چیز را به دست داوران می‌سپارد و همیشه سخت بوده است. در مجموع تیم بسته شده و امیدواریم در کمیته تیمی برای چهارمین بار قهرمان شویم.

گنج زاده در مورد اینکه خودش شانس مدال است یا خیر، گفت: من قبل از المپیک هم یک مقدار آسیب دیدگی داشتم و نمی‌خواهم بهانه بیاورم، اما این آسیب دیدگی‌ها اذیتم می‌کند. مهره کمرم مشکل دارد و سیاتیکم خیلی درگیر است. با این وجود تمام تلاشم را می‌کنم. بازیکن کم تجربگی نیستم و امیدوارم از این تجربه به نحو احسن استفاده کنم.

وی در مورد اینکه بازیکن عربستانی هم در این رقابت‌ها حضور دارد و آیا کری خوانی داشته است یا خیر، عنوان کرد: بله فکر می‌کنم ثبت نام کرده است. البته کاراته ورزشی است که با احترام شروع و تمام می‌شود. با همین حریف عربستانی هم که در فینال المپیک مبارزه کردیم، دوستان خوبی هستیم. شاید وقتی از ورزش جدا می‌شویم مردم فکر کنند که کدورتی وجود دارد، اما اینطور نیست. البته دقیق نمی‌دانم اما یک سری اخبار را بعد از المپیک دیدم که صحبت‌هایی از این بازیکن یا مربی اش بوده که ناراحت شدم.

قهرمان کاراته در مورد اینکه دبیر گفته وزارت ورزش پاداش ها پرداخت اما دو میلیارد مالیات می‌خواهد، گفت: فکر می‌کنم دبیر در مورد مالیات فدراسیون صحبت کرده است. 

گنج زاده در مورد اینکه از پاداش ها راضی بودید یا خیر، اظهار داشت: قرار بود سوال‌های سیاسی نپرسید (با خنده).

وی در مورد اینکه ظاهرا قرار بود اگر شما طلا گرفتید به پورشیب هم پاداش طلا داده شود، گفت: نصف آن قرار بود پرداخت شود. دغدغه خود من هم است که این اتفاق بیفتد. البته کمیته ملی المپیک پاداشی را برای پورشیب در نظر گرفته و مطمئن نیستم که پرداخت شده باشد. صالحی امیری همیشه هوای ورزشکاران را داشته و امیدوارم وزارت ورزش نیز این نگاه را داشته باشد. پورشیب به امتیاز سهمیه المپیک رسیده بود و اگر حاضر می‌شد قطعا اتفاق های خوبی می‌افتاد. کاراته فکر می‌کنم یک مدال به او بدهکار است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا