ایلام

وجود ۱۴ ایستگاه TBS در سطح شهر ایلام

عباس شمس‌اللهی شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به منظور اقدامات مقابله‌ای و پدافند غیرعامل، نقشه شیرها و تجهیزات و مناطق حساس گاز در اختیار آتش‌نشانی ایلام قرار می‌گیرد.

وی افزود: حادثه خبر نمی‌کند و پیشگیری از بروز حوادث و جلوگیری از گسترش آن یکی از اولویت‌های دستگاه‌های خدمات رسان در تعامل با یکدیگر است.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: مقرر شد برای همکاری‌های بیشتر و موثرتر، توسط سازمان آتش‌نشانی ایلام جلسات آموزشی اطفای حریق تخصصی برای نیروهای امداد و حراست شرکت گاز استان برگزار شود و همچنین توسط کارشناسان واحد HSE شرکت گاز استان نیز بستر آموزش ایمنی استفاده از گاز طبیعی و وسایل گاز‌سوز برای کارکنان آتش نشانی فراهم شود تا نیروهای آتش‌نشانی نیز به آموزش عمومی شهروندان بپردازند.

وی به ایستگاه‌های تقلیل فشار در سطح شهر ایلام اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر ۱۴ ایستگاه TBS و یک ایستگاه CGS و بیش از ۷۰۰ شیر پلی‌اتیلن و ۱۱۰ شیر فلزی در سطح شهر ایلام وجود دارد که جزو نقاط و تجهیزات حساس شرکت گاز در شرایط اضطرار محسوب می‌شوند.

شمس‌اللهی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود با اقدامات پیشگیرانه ضریب ایمنی در حوزه گاز را افزایش دهیم و با کمک دیگر دستگاه‌ها همچون آتش‌نشانی، نفوذ فرهنگ سازی و آموزش‌های ایمنی گاز در بین شهروندان چند برابر شود.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا