تهران

وجود ۲۰۰ کلاس درس بالای ۴۰ نفر در ملارد/ ۸ مدرسه خیرساز آماده افتتاح است

طیب رضایی‌فر مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در ملارد با اشاره به وجود ۴۰ آموزشگاه خیرساز در این شهرستان، اظهارکرد: در حال حاضر حدود ۲۰ درصد از آموزشگاه‌های این شهرستان توسط خیرین مدرسه ساز ساخت شده است و ۶۴ باب کلاس درس خیرساز در قالب ۸ مدرسه نیز آماده بهره‌برداری می‌باشد.

وی افزود: ۶ آموزشگاه دیگر نیز به همت خیرین نیک اندیش در این شهرستان در حال ساخت است که امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۱ تحویل آموزش و پرورش شود.

مدیر آموزش و پرورش ملارد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جعفر قره‌چائی رئیس فقید مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ملارد، از تلاش‌های این مجمع از ابتدای تاسیس تا کنون تقدیر کرد و گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز این شهرستان در سال‌های اخیر با ایجاد تعاملات سازنده به ویژه حمایت شورای آموزش و پرورش، برگزاری جشنواره‌های متعدد و تجلیل از مقام نیکوکاران مدرسه ساز در جذب تعهدات خیرین گام‌های بلندی برداشته است.

رضایی‌فر همچنین به رشد ۴ درصدی جمعیت دانش آموزی و مهاجر پذیری شهرستان ملارد اشاره و اضافه‌کرد: این شهرستان با بیش از ۸۱ هزار دانش آموز و با رصد ۴ درصدی نسبت به سال گذشته در مراکز سرآسیاب، مارلیک و شهرک مهر که تراکم جمعیتی بالایی دارند به شدت نیازمند ساخت مدرسه است.

وی تصریح کرد: وجود ۲۰۰ کلاس درس بالای ۴۰ نفر در مراکز یادشده همت بلند خیرین نیک اندیش و حمایت‌های دولتی را در جهت رفع کمبود فضاهای آموزشی طلب می کند.

انتهای پیام/ش


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا