آذربایجان شرقی

وجود ۹۵۰ پروژه نیمه‌تمام در آذربایجان‌شرقی/عابدین خرم: عامل هتک حرمت را بخشیدم و شکایتی ندارم

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، عابدین خرم در مراسم معارفه خود با حضور وزیر کشور اظهار کرد: دل، قلب و فکر ما فدای راه ائمه اطهار، شهیدان، جانبازان، ایثارگران و مردان مردی است که برای اعتلای ارزش‌ها و مبانی دین خدا جان دادند تا ما بایستیم و راست قامت بمانیم.

وی افزود: بنده به عنوان خادم مردم همه فرصت‌ها و تهدیدات استان را می‌شناسم و به عواملی که می‌تواند استان را در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به جایگاه شایسته و بایسته خود برساند، آشنایی کامل دارم.

خرم ادامه داد: هر چه در وجود و چنته دارم به کار خواهم گرفت تا استان به موقعیت و جایگاه عالی خود در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دست یابد.

استاندار جدید آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: در حوزه اشتغال، اقتصاد، رفع تورم به عنوان حکم و وظیفه قانونی و شرعی خود و در جهت عمل فرامین مقام معظم رهبری، مسوولان ارشد نظام و وزیر محترم کشور حرکت خواهیم کرد.

این مسوول قول داد: امنیت را برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی استان آذربایجان‌شرقی در تمام حوزه‌های اقتصادی در حد اعلا فراهم آورد.

استاندار جدید آذربایجان‌شرقی با اشاره به وجود ۹۵۰ پروژه ناقص و نیمه تمام در حوزه‌های مختلف، معادن، آب و انرژی استان یادآور شد: تلاش می‌کنیم با جذب سرمایه بخش خصوصی و با کمک دولت و نخبگان آستین‌ها را بالا زده و این پروژه‌ها را به سرمنزل مقصود برسانیم.

خرم تصریح کرد: حرکت، توسعه و رشد در حوزه‌های مختلف قابل دسترس بوده و آذربایجان‌شرقی در زمینه تولید علم و دانش یکی از استان‌های برجسته کشور به شمار می‌رود.

وی متذکر شد: آذربایجان‌شرقی می‌تواند در کشور الگو باشد و به قول مقام معظم رهبری روایت تاریخ ایران بدون روایت تاریخ آذربایجان ناقص است.

استاندار جدید آذربایجان‌شرقی در مراسم معارفه خود و در حضور وزیرکشور و امام‌جمعه تبریز هنگام سخنرانی مورد برخورد فیزیکی و سیلی از پشت سر قرار گرفت.

استاندار آذربایجان‌شرقی پس از این اتفاق متانت خود را کاملا حفظ کرده و از هر گونه واکنشی خودداری کرد.

در نهایت محافظان فرد متعرض را از محل حادثه دور کردند و حضار با سردادن شعار مرگ بر منافق و عابدین‌خرم حمایتت می‌کنیم به حمایت از استاندار جدید خود پرداختند.

عابدین خرم در پایان این مراسم با رفتن پشت تریبون گفت: عامل هتک حرمت خود در آیین معارفه را بخشیدم و شکایتی از او ندارم.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶/س/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا