تهران

وحدت اسلامی استوارتر از قبل به پیشرانی ادامه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از تهران، علیرضا اسدی دبیر سابق تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران در رابطه با دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی و مسئولین نظام یادداشتی تحلیلی نوشته است.

در این یادداشت آمده است؛ دیدار رهبر انقلاب با میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی و جمعی از مسئولین نظام، نشان از مداومت راه انقلاب اسلامی بر محور تقویت جبهه مقاومت و اتحاد ملل و دول مختلف با زبان و آیین مشترک بنام اسلام بود و امروز این وحدت استوارتر از قبل با قدرت به پیشرانی ادامه می‌دهد. 

حضور نمایندگان ملل متحد جوامع اسلامی در این نشست به راهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی مبرهن مرکزیت جهان اسلام در ید با کفایت، مقتدر، هوشمندی و اثرگذاری نظام جمهوری اسلامی است.

در این نشست نکته قابل تاملی هم وجود دارد و آن هم حضور رئیس جمهور سابق بهمراه مسئولان سابق بود. 

فلسفه‌ چنین حضوری اوج قدرت نمایی مدیریتی نظام جمهوری اسلامی است برای یک الگوگیری از نمونه‌ مدیریت و استفاده از تاکتیک‌های برگرفته از تاریخ مقدس اسلام ناب محمدی برای متحدین جهت بکارگیری در جوامع آنان است.

چراکه با آن همه مشکلات و ناسامانی‌ها در تجربه گذشته انقلاب و جدا از کشف و قضاوت توسط دستگاه‌های نظارتی، باز عزت و کرامت در این برهه نه تنها کمرنگ نشده بلکه بعنوان اصول در این نظام ساری و جاری است.

نکته دیگر سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست جمهور محترم در این نشست جدا از اذعان مصالح تفرقه گری، استکبار ستیزی و عدم تکیه به وعده‌های پوشالی و واهی غرب و کشورهای همیشه خاصم، تاکتیک و روشهای تخصصی مقابله با آن و پویایی و رشد و ثبات گزینی نه تنها به جوامع متحدین اسلامی بلکه مسئولین دولت جدید گوشزد شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا