خراسان شمالی

وحدت و انسجام قوای سه‌گانه به پیشبرد اهداف کمک خواهد کرد

محمد شیخ‌زاده، عضو هیئت‌علمی دانشگاه بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در بجنورد با اشاره به اینکه وحدت و انسجام مسئولان می‌تواند به پیشبرد اهداف نظام کمک کند، اظهار کرد: قطعاً با انسجام بین مسئولان سه قوا، در جهت تحقق اهداف می‌توان گام‌های مؤثری برداشت.

وی ادامه داد: بنابراین در این فرصت مغتنمی که فراهم‌شده است، باید اقدامات سازنده‌ای را در جهت خدمت به مردم انجام داد.

شیخ‌زاده اظهار داشت: انتظار می‌رود که در راستای اجرایی شدن اقدامات، سرعت عمل را بیشتر کنند، به‌هرحال باید مجلس، دولت و قوه قضاییه در برخی مسائلی که است با هماهنگی بیشتری دنبال کنند.

وی خاطرنشان کرد: در موضوعات اقتصادی و گرانی برخی اقلام هنوز اقدام ملموسی اتفاق نیفتاده و مردم همچنان منتظر هستند که از سمت قوای سه‌گانه اقدامات محسوسی اتفاق بیفتد.

این کارشناس مسائل سیاسی به اتفاقات خوب در حوزه مسکن اشاره کرد و گفت: برنامه‌ها در این حوزه شروع و باعث دلگرمی مردم شده، همچنین حمایت‌هایی از برخی شرکت‌ها و کارخانه‌ها که درگیر چالش بودند انجام‌شده و انتظار می‌رود سریع‌تر و جدی‌تر تحولات را ایجاد کنند.

وی یادآور شد: انتظار می‌رود، قوای سه‌گانه اعتماد عمومی ایجادشده را غنیمت بشمارند و هرچه زودتر به این اعتماد با اقدامات مثبت پاسخ دهند، زیرا اگر زمان بگذرد شرایط سخت‌تر شود.

انتهای پیام/ن


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا