سیاسی

وحیدی: تلاش دشمن برای ماجرای آرمیتا گراوند نتیجه نداد و تو دهنی خوردند

وحیدی: تلاش دشمن برای ماجرای آرمیتا گراوند نتیجه نداد و تو دهنی خوردند

– اخبار سیاسی –

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری برگزیده های ایران، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه با استانداران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص حادثه پیش‌آمده برای خانم آرمیتا گراوند بیان کرد: مسئله کاملا روشن و شفاف بوده و حادثه‌ای است که امکان دارد هر روز و در هر نقطه‌ای از کشور رخ دهد. دشمنان و به‌خصوص شکست‌خوردگانی که سعی کردند کشور را به آشوب بکشانند اما از ملت ما تو دهنی خوردند و هم‌چنین کسانی که نمی‌خواهند مردم آرامش روحی و روانی داشته باشند، قصد داشتند هر حادثه‌ای که ممکن است در کشور اتفاق بیفتد را به ماجرایی تبدیل کرده و به نفع خودشان سوءاستفاده کنند.

وی ادامه داد: در مورد این دختر خانم جوان نیز تلاش‌هایی برای بهره‌برداری به نفع خودشان کردند که مورد اعتنا قرار نگرفت. مردم ما به دروغگویی‌ها و ساختن داستان‌هایی برای التیام درد شکست‌های آن‌ها عادت کرده‌اند و عجیب است از هر ماجرایی به جای همدردی با خانواده‌های این افراد، او را وجه سوءاستفاده‌های خودشان قرار می‌دهند که بسیار زشت و زننده است. ماجرا کاملا روشن و شفاف است و به‌موقع هم رسیدگی شد؛ شهرداری تهران، دستگاه‌های مربوطه و خانواده این دختر خانم به‌طور روشن و شفاف موارد را بیان کردند.

وزیر کشور اظهار داشت: کسانی که نه به جان این دخترخانم و نه پدر و مادرش اهمیت می‌دهند، تلاش کردند مسئله را به اغتشاش تبدیل کنند که ناموفق بودند و دروغگویی‌های آن‌ها رسوایی بزرگی برای‌شان رقم زد.

وحیدی در ادامه با اشاره به جلسه با استانداران خاطر نشان کرد: نشست امروز با حضور آقای مخبر معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد و چند موضوع مهم مورد بررسی قرار گرفت؛ اولین موضوع مربوط به محرومیت‌زدایی و فعالیت‌هایی بود که دولت در این حوزه انجام می‌دهد. استانداران در این‌باره پیشنهاداتی برای تسریع و تکمیل ارائه کردند که آقای مخبر قول مساعدت و پیگیری داد. مسئله محرومیت به‌ویژه در موضوع آب‌رسانی و مناطق محروم، جزو اولویت‌های مطروحه در نشست بود. 

وی گفت: ظرفیت بسیار خوبی در مولدسازی وجود دارد که می‌توان با کمک آن بسیاری از ‌پروژه‌های نیمه‌تمام را به سرانجام رساند. استانداران با اختیارات بیشتر می‌توانند این ظرفیت را شدت بدهند که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا