اردبیل

«وحید زوارزاده» رئیس هیات بوکس استان اردبیل شد/ حاشیه‌های انتخابات هیات بوکس

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، «وحید زوارزاده» عصر امروز در جلسه انتخاباتی هیأت بوکس استان اردبیل که با حضور رئیس و دبیر فدراسیون بوکس برگزار شد توانست با اخذ ۱۵ رأی از ۱۹ رأی مأخوذه به مدت ۴ سال ریاست هیأت بوکس استان اردبیل را عهده‌دار شود.

در این مراسم که با حواشی متعددی نیز روبه‌رو بود، تعدادی از ورزشکاران رشته بوکس استان اردبیل به نحوه برگزاری مجمع معترض بوده و از مدیرکل و رئیس فدراسیون خواستند تا مجمع را لغو و به حمایت از تنها کاندیدای غیر بومی هیأت بوکس استان پایان دهند.

راه‌اندازی خانه بوکس در آینده نزدیک

سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اظهار گلایه از تنش به وجود آمده در برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت بوکس استان اردبیل اظهار کرد: انتظار می‌رود رئیس جدید هیأت فضای تعاملی بیشتری را با ورزشکاران و مربیان انجام داده و از التهابات به وجود آمده بکاهد. 

وی افزود: ما از هیأت بوکس حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم و تلاشمان بر این است تا هر چه سریع‌تر با تجهیز امکانات و سالن‌های مناسب به این رشته و ورزشکاران آن در کسب مدال‌های قهرمانی کمک کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از راه‌اندازی خانه بوکس در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تلاش خواهیم کرد تا در فضای آرام و کم تنش مسابقات بوکس را در سطح استان برگزار کرده و از ظرفیت ورزشکاران این استان برای معرفی نفرات برتر با هدف حضور در تیم ملی نیز استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون: رئیس جدید هیات پای صحبت‌های ورزشکاران بنشیند

حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس نیز با اشاره به اتفاقات تلخ مجمع انتخاباتی هیأت بوکس استان اردبیل از قهرمانان، ورزشکاران، مربیان این رشته ورزشی و اعضای مجمع رسما عذرخواهی کرد.

وی با اظهار گلایه از اتفاقات ناگوار در مجمع انتخاباتی افزود: ما چنین بی‌اخلاقی‌ها و بدرفتاری‌ها را به پای قهرمانی‌های مردم دیار اردبیل نمی‌گذاریم چرا که این سرزمین قهرمانان بزرگی همچون دایی‌ها، رضازاده‌ها و انوشیروانی‌ها تربیت کرده و تحویل جامعه اسلامی کرده است.

ثوری به حضور فرهاد مرادی به عنوان بوکسور مطرح اردبیل در تیم ملی اشاره کرد و گفت: در ۸۳ سال تاریخ بوکس ایران مدال‌آوری‌های ورزشکاران بوکس را در عرصه جهانی و بین‌المللی شاهد نبودیم که در دوره اخیر این موفقیت‌ها به دست آمده است.

رئیس فدراسیون بوکس بیان کرد: بنده انتظار دارم رئیس جدید هیأت پای صحبت‌های قهرمانان و ورزشکاران غیرتمند بوکس استان اردبیل بنشیند تا در کنار حل مشکلات، زمینه پیشرفت این رشته را در استان اردبیل به وجود آورد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا