اخبار روز

وداع باشکوه مازندرانی‌ها با شهید مدافع امنیت/ تشییع ‌شهید شیخی در نکا + فیلم و تصاویر

وداع باشکوه مازندرانی‌ها با شهید مدافع امنیت/ تشییع ‌شهید شیخی در نکا + فیلم و تصاویر

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از نکا، شهادت زیباترین غزل هستی و مرگ در راه ارزش‌هاست و هر شهید مانند مشعلی در بلندای عزت و سرافرازی یک ملت، جاودانه می‌درخشد.

سربازان و رزمندگان جمهوری اسلامی  ایران در هر سنگری  که باشند در راستای احیای ارزش‌های مکتب توحید و عدالت همواره با الهام از مکتب عاشورای حسینی  فرهنگ ایستادگی ، وارستگی ، صیانت و پاسداری مقابل هر تهاجمی  را آموختند  .

 آری شهادت نه یک مردن، که یک انتخاب آگاهانه است؛ سلام بر سرو قامتانی که در راه حفظ خاک و امنیت این کشور با نثار جان شیرین خود به جوان دشت نینوا،علی اکبر کربلا لبیک گفتند.

امروز چهارشنبه، چهارم مرداد ماه همزمان با هشتم ماه محرم، شهرستان نکا مفتخر به میزبانی  آلاله‌ای شهید بود شهید شیخی که خود از تبار عشق، شور و شعور عاشورایی بود.

مراسم وداع با پیکر پاک این شهید بزرگوار روز سه‌شنبه سوم مرداد ساعت ۲۰:۳۰  در حرم شهدای گمنام شهرستان نکا برگزار شد و تشییع آن شهید صبح امروز چهارشنبه از مقابل سپاه شهرستان نکا تا گلزار شهدا برگزار ‌شد.

.

از ساعت ۸ صبح  جلوی توپخانه سابق اطراف بلوار نکا جمعیت موج می‌زد و همگان منتظر پیکر جوانی از دشت کربلایی بودند، شهید رضا شیخی که اول مرداد زمانی که کیلومترها دورتر از خانه و کاشانه برای تامین امنیت جاده‌ها مشغول خدمت بود به همراه ۳ همرزم دیگرش توسط کوردلان تروریست به شهادت رسید با حضور همه اقشار مردم، مسئولان نظامی، انتظامی، بازاری، حوزوی،دانش آموز، پیر و جوان، در فضای معنوی و نورانی با ذکر صلوات و ذکر یا حسین چون نگینی در دستان مردم ولایی نکا تشییع و در گلزار شهدای نکا به خاک سپرده شد.

محرم ماه شهادت، جهاد، اخلاص، وفا،  گذشت، حفظ دین خدا و ایستادگی در مقابل استکبار است.

 دشمنان کوردل و تروریست‌ها توان درک این حقیقت را ندارند که شهادت از مولفه های قدرت نظام اسلامی است و قطعاً قدرت های استکباری و صهیونیستی در تقابل با جمهوری اسلامی مجبور به عقب نشینی و نابودی اند زیراملت ما ملت حسینی است و خود را برای شهادت آماده کرده است.

آسمانی شدن نه بال میخواهد و نه پر، دلی میخواد به وسعت  آسمان پس آسمانی شدنتان مبارک مردان بی ادعا.

شهید رضا شیخی در حمله تروریستی در محور خاش _تفتان به به همراه ۳ مامور دیگر فراجا به شهادت رسید.

پیکر مطهر این مامور فراجا پس از استقبال گرم مردم سوادکوه دیروز وارد مازندران شد و در قائمشهر نیز مورد اسقبال مردم قرار گرفت.

همچنین صبح امروز در محل فرماندهی انتظامی مازندران با حضور نماینده ولی فقیه مازندران نماز بر پیکر وی خوانده شد و سپس در  زادگاهش در نکا مورد استقبال پرشور مردم شهیدپرور نکا قرار گرفت و در آرامگاه این شهرستان به خاک سپرده شد.

وداع باشکوه مازندرانی‌ها با شهید مدافع امنیت/ تشییع ‌شهید شیخی در نکا + فیلم و تصاویروداع باشکوه مازندرانی‌ها با شهید مدافع امنیت/ تشییع ‌شهید شیخی در نکا + فیلم و تصاویروداع باشکوه مازندرانی‌ها با شهید مدافع امنیت/ تشییع ‌شهید شیخی در نکا + فیلم و تصاویروداع باشکوه مازندرانی‌ها با شهید مدافع امنیت/ تشییع ‌شهید شیخی در نکا + فیلم و تصاویروداع باشکوه مازندرانی‌ها با شهید مدافع امنیت/ تشییع ‌شهید شیخی در نکا + فیلم و تصاویروداع باشکوه مازندرانی‌ها با شهید مدافع امنیت/ تشییع ‌شهید شیخی در نکا + فیلم و تصاویر

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا