گیلان

وداع مردم گیلان با پیکر سرباز شهید رضا هدایتی

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، مراسم تشییع و وداع با پیکر شهید سرباز وظیفه رضا هدایتی پیش از ظهر امروز در ستاد فرماندهی انتظامی گیلان برگزار شد.

 

فرمانده انتظامی گیلان در این مراسم با تسلیت شهادت شهید رضا هدایتی اظهار کرد: این شهید گران‌قدر در شهر سردشت و در راه مبارزه با اشرار در مرز ایران به شهادت رسید که این امر نشان‌دهنده وفاداری و اوج ولایتمداری جوانان این مرزوبوم است.

سردار عزیز الله ملکی با بیان اینکه نیروی انتظامی تا پای جان از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کند، گفت: مرزبانان و سربازان غیور نیروی انتظامی در مرزهای کشور تا پای جان از اراضی جمهوری اسلامی دفاع و اجازه به مخاطره افتادن امنیت جامعه را به کسی نمی‌دهد.

وی نیروی انتظامی را مهد شهیدان دلاور در تاریخ جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: نیروی انتظامی در گیلان ۴۵۴ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است و قطعاً شهید رضا هدایتی آخرین شهید در گیلان نخواهد بود.

فرمانده انتظامی گیلان با تأکید بر لزوم نقش شهدا در استحکام جمهوری اسلامی تصریح کرد: بخش اعظمی از شهدای مدافعان امنیت و مدافعین حرم از جوانانی است که دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی را ندیدند ولی با تبعیت از امام راحل (ره) مقام معظم رهبری و امامین شهدا با خون‌های پاک خود باعث سربلندی جمهوری اسلامی شدند.

 

 

به گزارش فارس، شهید رضا هدایتی در بامداد روز جمعه و در راه مبارزه با اشرار در شهر سردشت از توابع استان آذربایجان غربی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

انتهای پیام/۳۳۸۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا