Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
ورامین آینه تمام نمای شهرستان‌های استان تهران است - خبرگزاری برگزیده های ایران
تهران

ورامین آینه تمام نمای شهرستان‌های استان تهران است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ورامین، مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین ظهر امروز در در اولین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین که باحضور دستگاه ها و نهادها در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار کرد: از زحمات تمامی مردم و دستگاه ها در برگزاری مراسم دهه بصیرت و ایام فاطمیه تشکر ویژه داریم و با همت دستگاه ها و تشکل های مردمی در شهرستان ورامین به تمامی این مناسبت ها ویژه پرداخته شد.

وی گفت: دهه فجر و مراسم های انقلاب متعلق به هیچ جناح و گروهی نیست و صاحبان اصلی این مناسبت ها همان مردمی هستند که با حضور خودشان در بزنگاه ها این نظام را بیمه کردند، وقتی در بزرگداشت  سردار شهید سلیمانی مردم اینگونه حضور پیدا می کنند نشان دهنده این است که مردم، انقلاب و زحمت کشان آن را دوست دارند.

فرماندار ورامین افزود: مردم با وجود مشکلات موجود خصوصا در معیشت، حساب انقلاب را از مشکلات خود جدا  کرده اند و در مناسبت ها و جایی که به حضورشان نیاز است بازهم سنگ تمام می گذارند و در این کارزار همه چهره ها با طرز فکر و سلیقه متفاوت حضور پیدا می کنند.

درویشی مردم را حافظ اصلی انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: اگر گاها دچار ناامیدی شدیم باید برگردیم به اتقافات گذشته در تاریخ انقلاب اسلامی نگاه کنیم که چه حوادثی را پشت سر گذاشتیم و دشمن قدار با این انقلاب و مردم آن چقدر دشمنی و در راه آرمان خواهی آن چگونه سنگ اندازی کرده است.

وی قطار انقلاب اسلامی پرتحرکت دانست و تصریح کرد: جبهه حق همیشه با سختی مواجه بوده است ولی آنچه مهم است وعده الهی است که فرموده حق پیروز است و نباید لغزش ها باعث شود که از قطار انقلاب پیاده شویم.

وی بزرگداشت دهه فجر را وظیفه مسئولین دانست و گفت: در بزرگداشت ایام الله و جشن دهه فجر باید ضمن برگزاری مراسم ضمن تبیین جریان سازی انقلاب، گفتمان سازی، حکمرانی مبتنی بر محتوا و مبانی الهی آن نیز مورد تاکید قرار گیرد و این فرصتی بی نظیر برای رسانه ها در صدور این مبانی است.

این مقام مسؤول افزود: انقلاب اسلامی در قاره های مختلف رد پا از خود بجای گذاشته است و این به واسطه همین دهه فجر و صدور انقلاب اسلامی است و این گفتمان و آرمان خواهی با حق طلبی و ایستادن مظلوم در برابر ظالم بسیار خریدار دارد.

فرماندار ورامین با اشاره به اینکه ماندن در جریان اصلی انقلاب و پایبندی به آن پیروزی هایی مانند هشت سال دفاع مقدس، فتنه سال ۸۸ و غیره را در پی داشته است گفت: ایام الله دهه فجر فرصتی جدی جهت صدور نرم افزاری انقلاب است و در این مسیر همه باید تلاش کنند.

درویشی عنوان کرد: در طول انقلاب اسلامی اتفاقات و خدمات خوبی در درون دستگاه ها و نهادها انجام گرفته است و جمع بندی و تبیین کارکردها  به طور ریشه ای و بیان جزییات برای مردم نشان دهنده وسعت کار است و لازم است روابط عمومی ها، فضای مجازی و فضای شاد دانش آموزی دستاوردها را در فضای رسانه به طر موشن گرافی و کلیپ در منازل به دست مردم برسانند.

وی در پایان گفت: شهرستان ورامین آینه تمام نمای شهرستان های استان تهران است و بعضا در جریان سازی رخدادهای گوناگون، الگو و نماد در استان تهران هستیم و باید در تبلیغات اسلامی دستگاه های متولی مانند همیشه ابتکار و خلاقیت داشته باشند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا