لرستان

ورزش پل‌دختر نیازمند نگاه مسئولان بالادستی/ عادی‌انگاری وضعیت کرونا را بحرانی می‌کند

 به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از پل‌دختر ،حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: امروز جوانان شهرستان پل‌دختر از نبود امکانات ورزشی رنج می‌برند ،اما با سعه صدر و بزرگی و با استفاده از زیرساخت‌های آسیب‌دیده و ناقص به فعالیت‌های ورزشی خود ادامه می‌دهند.

وی خواستار بازدید وزیر ورزش و جوانان از زیرساخت‌های ورزشی پل‌دختر شد و افزود: خبرها حاکی از آن است که وزیر ورزش برای دومین بار جهت افتتاح پروژه‌های ورزشی قصد سفر به یکی از شهرستان‌های استان لرستان را دارد که در این زمینه تمام شهرهای استان از جمله پل‌دختر نیازمند توجه مسئولان هستند.

امام جمعه پل‌دختر بر توجه مسئولان نسبت به زیرساخت‌های آسیب‌دیده است ورزشی این شهرستان تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود وزیر ورزش به همه شهرستان‌های لرستان به ویژه شهرستان پل‌دختر توجه کند که امکانات ورزشی بسیار بسیار ضعیف اما استعدادهای ورزشی فراوان دارد که می‌توانند در سطوح مختلف کشوری، استانی و بین‌المللی افتخار آفرین باشند.

وی افزود: جهت اطلاع مسئولان ورزش، ورزش‌گاه پل‌دختر در جریان سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ ضربه مغزی شد و به کما رفت، به گونه‌ای که بسیاری فکر نمی‌کردند به هوش بیاید و هنوز نیز شفا پیدا نکرده ، مشکلات زیادی دارد و به شدت نیازمند توجه متولیان امر می‌باشد.

 موسوی خطاب به وزیر ورزش یادآور شد: شما که در صحبتی گفته‌اید ،خاک‌خورده ورزش هستید، ورزش‌کاران پل‌دختر نیز خاک خورده‌اند و فعالیت‌های ورزشی را روی خاک انجام دادند ،تشریف بیاورید پل‌دختر و از نزدیک شاهد زیر ساخت‌های بسیار ضعیف این شهرستان باشید.

امام جمعه پل‌دختر اظهار امیدواری کرد ،در دولت سیزدهم با توجه به عنایت رئیس جمهور آیت‌الله رئیسی، در پل‌دختر شاهد حرکت و تحولی خوب در زمینه زیرساخت‌های ورزشی آسیب‌دیده و لطمه‌دیده از سیل باشیم.

 وی به انتقاد مردم از بی‌کیفیتی و عدم نظارت بر پخت نان در پل‌دختر اشاره کرد و افزود: مردم پل‌دختر اعتراض‌های خود نسبت به عدم نظارت بر کیفیت نان را به صورت‌های مختلف اعلام کردند و این موضوع رسانه‌ای شده و از تریبون نماز جمعه در هفته گذشته نیز اعلام شد. 

امام جمعه پل‌دختر گفت: برخی افراد از صنف نانوایی‌ها نیز در رابطه با این موضوع در تماس با دفتر امامت جمعه پل‌دختر،با تایید مشکلات درزمینه بی‌کیفیتی نان و عدم نظارت بر آن ،گفتند ما نیز به ستوه آمده‌ایم که ابراز کردند که بله اتفاقاتی در سطح این صنف وجود دارد که همت مسوولان را می‌طلبد.

 وی با تقدیر از بازرسی‌های انجام شده از سوی برخی مسوولان در پی اعتراض مردم پل‌دختر نسبت به کیفیت نان تقدیر کردو با تاکید بر نظارت بیشتر در این زمینه، گفت: نان برکت زندگی و قوت غالب مردم است که باید آن را تکریم کرد و امید است که شورای آرد و نان در راس فرماندار شهرستان به عنوان رئیس این شورا تا حصول نتیجه که جلب رضایت مردم در رابطه با بهبود کیفیت نان در نانوایی‌ها می‌باشد، کوتاه نیاید.

موسوی همچنین به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دوری از عادی‌انگاری برای قطع زنجیره کرونا تاکید کرد و یادآور شد: تزریق ۲ دوز واکسن شاید قدرت انتقال را کم کند و جلوی مرگ و میر زیاد را بگیرد، اما هدف تضعیف ویروس کرونا نیست، بلکه قطع کامل این زنجیره است.

وی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم تاکید کرد و افزود: وضعیت شهرستان پل‌دختر نارنجی و شکننده است و بر اساس آخرین آمار هم اکنون ۲۶ نفر در بیمارستان این شهر بستری هستند، بنابراین وضعیت ممکن است با یک تلنگر قرمز و بحرانی شود.

امام جمعه پل‌دختر به مسائل بین‌المللی و سیاسی منطقه اشاره کرد و گفت: کشورهایی مانند عراق ،سوریه، آذربایجان و افغانستان آبستن حوادث و اتفاقاتی هستند که طراحی دشمن علیه کشورهای مسلمان است به ویژه در افغانستان که بیش از ۲۰۰ نفر از بهترین مسلمانان و مردم بی‌گناه این کشور در مصلی‌های نماز جمعه در چند شهر به شهادت رسیدند و این فتنه دشمنان به ویژه آمریکا و اسرائیل است.

 وی افزود: یکی از کسانی که در بیروت به سمت مردم تیراندازی کرد، کارمند سفارت آمریکا بود و در عراق نیز اعتراض‌هایی وجود دارد که به نتیجه انتخابات در این کشور بر می‌گردد و امید است علمای اسلام در هفته وحدت برای رفع این مشکلات و دفع فتنه‌ها فکر عاجلی کنند

 موسوی یادآور شد: تحریم‌ها توسط جوانان انقلابی و تلاش‌گر ایرانی خنثی می‌شود و ما در خنثی‌سازی تحریم‌ها می‌توانیم و در دولت سیزدهم نیز رئیس جمهور معاون اول را نسبت به عمل به راه‌برد خنثی‌سازی تحریم‌ها مامورکرده که امید است گام محکمی در این زمینه برداشته شود و اتفاق خوبی دراین زمینه بیفتد.

وی با اظهار امیدواری نسبت به تاثیر ظرفیت‌های داخلی و وحدت قوا در خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، افزود: مذاکرات فرسایشی که نتیجه‌ای در پی نداشته ،خون ملت ایران را کثیف کرده و در دولت سیزدهم و نظام راه‌بردی انقلاب اسلامی نیز مذاکرات در دستور کار است، هیچ‌گاه پا پس نکشیده و آماده مذاکراتی است، که برای ملت ایران نتیجه‌بخش باشد.

 امام جمعه پل‌دختر گفت: ملت ایران قوی و بزرگ و دارای تمدن و فرهنگ تاریخی است که زبان تهدید را دراز می‌داند و هر کس بخواهد نظام اسلامی ایران و این ملت را تحت فشار قرار دهد و بگوید اگر ایران پای میز مذاکره نیاید تاسیسات هسته‌ای ایران را تحریم می‌کنیم، زبانش را از حلقومش بیرون می‌کشند.

 وی افزود: امروز اسرائیلی‌ها دُم درآورده‌اند و مرتب دارند ایران را تهدید می‌کنند و می‌گویند تاسیسات هسته‌ای ایران را مورد هدف قرار می‌دهیم، شما که امام راحل فرمودند اسرائیل باید از صحنه و صفحه روزگار محو شود و مقام عظمای ولایت ولی امر مسلمین جهان نیز فرمودند اسراییل ۲۵ سال آینده را به چشم نخواهد دید، پس خودتان از بین رفته اید و پاسخ محکم را از دست فرزندان توانمند ایران خواهید گرفت.

 انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا