کرمانشاه

ورود بسیج به نظارت بر بازار کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، بهزاد باباخانی امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره  به کم بودن تعداد بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اتاق اصناف در استان، اظهار داشت: تعداد ناظران و بازرسان به حد وسعت بازار نیست و قادر به پوشش کل بازار نیستند.

وی ادامه داد: بر این اساس یک تفاهم‌نامه بین معاون اول رئیس جمهور و سازمان بسیج کشور منعقد شده منوط بر همکاری تعدادی از نیروهای بسیجی به عنوان ناظر با سازمان صمت، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی در راستای نظارت بر بازار است.

معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: امیدورایم با استفاده از این نیروها بتوانیم از نظر انسانی نیروی کافی برای نظارت بر بازار را تأمین کنیم.

وی اضافه کرد: لیستی از قیمت اقلام از طریق وزارت جهاد کشاورزی اعلام شده که حتما تمرکز اصلی بازرسان بروی کنترل قیمت این اقلام خواهد بود.

باباخانی درخصوص بحث بازار مرغ هم، گفت: ذخایر بسیار مناسبی در خصوص مرغ منجمد داریم؛ هر چقدر که نیاز باشد قادر هستیم به بازار تزریق کنیم.

تعیین تکلیف قیمت نان دیگر موضوعی که این مسؤول اقتصادی استان به آن اشاره کرد و گفت: در حال بررسی قیمت نان در استان هستیم، قرار است آنالیزی را دبیرخانه شورای عالی نان استان و سازمان صمت انجام شود و نتایج آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا