اردبیل

ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به شهرستان اصلاندوز ممنوع است

سید عباس مینایی صبح امروز در حاشیه بازدید از مبادی ورودی شهرستان اصلاندوز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: همگام با ستاد ملی و استانی کرونا در شهرستان اصلاندوز نیز تمامی با حضور تمامی اعضای ستاد به طور ویژه پای کار هستیم تا هرچه سریع‌تر زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا در شهرستان شکسته شود.

رئیس شورای تامین شهرستان در ادامه با  اشاره به اعمال محدویت کرونایی در سطح شهرستان اصلاندوز افزود: دو نوع اعمال محدودیت در شهرستان درحال انجام است.

وی در همین خصوص بیان کرد: اولین محدویت توسط عوامل زحمت‌کش نیروی انتظامی شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز به نحو احسن در حال انجام است و در همین راستا مسیر ورودی استان اردبیل از سمت استان آذربایجان شرقی مسدود شده و  از ورود خودروهای  با پلاک‌های غیر بومی استان اردبیل جلوگیری می‌شود.

 

رئیس ستاد کرونای شهرستان اصلاندوز با بیان اینکه مصوبه‌های ستاد کرونای شهرستان به خوبی در حال انجام است، تصریح کرد: طبق مصوبه ستاد کرونای شهرستان اصلاندوز و تلاش اکیپ‌های نظارتی متشکل از نمایندگان اعضای ستاد، فعالیت اصناف در شهرستان محدود شده است.

 فرماندار اصلاندوز گفت: عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز از جمله فاصله اجتماعی و ماسک  به صورت محدود در شهرستان برگزاری می‌شود.

مینایی در ادامه با اشاره به ممنوعیت برگزاری تجمعات در روز عاشورا گفت: با رهنمود‌های امام جمعه و تلاش اعضای شورای تامین و فرمانده سپاه ناحیه عشایری و سایر اعضای ستاد کرونای شهرستان، هیأت امنای مساجد و مردم با فهیم و حسینی شهرستان اصلاندوز با پیروی از مصوبه ستاد کرونای شهرستان با صدور بیانیه‌هایی عدم برگزاری تجمعات را در روز عاشورا اعلام کردند.

وی در رابطه با عدم پذیرش میهمان در این ایام در شهرستان اصلاندوز گفت: از عموم افرادی که به طریقی در ایام تعطیلات قصد سفر و حضور در شهر اصلاندوز را دارند درخواست داریم که از تصمیم خود منصرف شده و در خانه‌های خود بمانند، چرا  که مبادی ورودی شهرستان به نوعی مسدود شده است که امکان ورود وجود ندارد و از ورود آنها قطعا جلوگیری به‌عمل می‌آید.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا