Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
ورود شفاف و امیدوارکننده ایران برای پیشبرد مذاکرات هسته‌ای - خبرگزاری برگزیده های ایران
آذربایجان غربی

ورود شفاف و امیدوارکننده ایران برای پیشبرد مذاکرات هسته‌ای

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: تیم مذاکره‌ کننده ترکیبی از اعضای جدید و اعضای دولت وقت بوده و معاونان وزیر امور خارجه حضور دارند، به طوری که یک اکیپ جوان در عین حال باتجربه و باسابقه شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه هفته گذشته نشست اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با وزیر امور خارجه و معاونان این وزارت در ساختمان وزارت خارجه برگزار شد، ادامه داد: در این نشست انتظارات و مطالبات نمایندگان مردم در مجلس را مطرح کردیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران برای پیشبرد مذاکرات هسته‌ای به صورت شفاف و امیدوارکننده وارد عمل شده است، البته امیدواریم که طرف مقابل بهانه‌جویی و سنگ‌اندازی نکند و در روند مذاکرات اخلال ایجاد نشود.

رضازاده اشاره کرد: مواضع ما در این مذاکرات کاملا مشخص است، رفع همه تحریم‌ها به صورت یکجا، برداشتن محاصره اقتصادی، رفع موانع موجود برای فروش نفت، را خواستار هستیم.

وی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده از حمایت قاطع دولت و مجلس برخوردار بوده، همچنین خط سیر شفاف برای آن مشخص شده است، گفت: با در نظر گرفتن قاطعیت تیم مذاکره‌کننده امیدوار هستیم، که مذاکرات تامین کننده مطالبات ملت ایران باشد.

انتهای پیام/ ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا