Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
«ورود ممنوع» به مسابقه کتابخوانی «پویا» وارد شد - خبرگزاری برگزیده های ایران
فرهنگ و هنر

«ورود ممنوع» به مسابقه کتابخوانی «پویا» وارد شد

به گزارش برگزیده های ایران، دهمین دوره مسابقه کتاب‌خوانی «پویا» با همکاری مرکز رسانه‌ای شیرازه، شبکه پویا، شبکه نهال و انتشارات علمی فرهنگی، از ابتدای آذرماه۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

این مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی ویژه کودکان بوده و در دهمین دوره، به سراغ کتاب «ورود ممنوع» رفته است. این کتاب نوشته‌ سولماز خواجه‌وند و با تصویرسازی غزاله بیگدلو است که از میانِ مجموعه بیست‌جلدیِ «خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه!» انتخاب شده است.

«یک روز سرد زمستانی، وقتی اهالی باغچه تو چرت زمستانی بودند و حوصله‌شون حسابی سر رفته بود، خانم آفتابگردان ایستاد وسط باغچه. برگ‌هایش را شیپور کرد، گذاشت جلوی دهانش و گفت: 
آقایان، خانم‌ها، گیاهان عزیز! توجه توجه! آیا از خواب زمستانی رنج می‌برید؟ آیا حوصله‌تان سر رفته؟ آیا روزهای سرد و کوتاه زمستان به‌سختی می‌گذرد؟ آیا دنبال راهی برای گذران بقیه زمستان می‌گردید؟ مژده، مژده! سینما باغچه افتتاح شد!»

داستان‌های این مجموعه، با محوریت شخصیت‌های تربچه و پیازچه پیش می‌رود و تلاش دارد موضوعاتی مانند مسئولیت‌پذیری، شناخت توانایی‌ها، درک شباهت‌ها و تفاوت‌ها، رعایت قوانین و تلاش برای رسیدن به هدف را با زبان کودکانه و در قالب داستان بیان کند.

مجموعه داستان‌های «خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه!» که با محوریت، رعایت قوانین، تلاش برای رسیدن به هدف، و مقابله با ترس تدوین شده است، بیست عنوان دارد که «ورود ممنوع» یکی از عناوین آن است. 

این پویش از اول آذر ماه ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد. جوایز این دوره از پویش پویا، ۱۰۰میلیون ریال وجه نقد خواهد بود که با قرعه‌کشی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب و سؤالات مسابقه می‌توانند عدد ۸ را به ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۰۰۰ ارسال کرده، یا به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا