اصفهان

وزش باد شدید همراه با گرد و خاک مهمان آخر هفته اصفهان/ادامه روند کاهشی دما در استان

حجت‌اله علی‌عسگریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً ناپایدار طی سه روز آینده بر روی استان است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان وضعیت جوی صاف تا کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و در برخی مناطق گاهی شدید خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در روز پنجشنبه در نیمه‌ شرقی وزش باد همراه با گرد و خاک محلی پیش‌بینی می‌شود، گفت: در شهرهای اردستان، مهاباد، ورزنه، نائین، چوپانان، خور و بیابانک انتظار وزش باد شدید همراه با گرد و خاک است.

علی‌عسگریان با اشاره به اینکه روند کاهش دما در اکثر مناطق استان تا روز شنبه ادامه خواهد داشت، بیان کرد: در نیمه شمالی بارش پراکنده و موقت در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه انتظار می‌رود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه بیشینه‌ دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۲ تا ۵ درجه کاهش خواهد داشت، خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۲۹ و کمینه فردا ۷ درجه سانتی‌گراد و شهر اصفهان با ۲۹ و بوئین و میاندشت با منفی ۴ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا