Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
وزش تندباد طی روز چهارشنبه در اردبیل/ پیش‌بینی کاهش دمای هوا از امشب - خبرگزاری برگزیده های ایران
اردبیل

وزش تندباد طی روز چهارشنبه در اردبیل/ پیش‌بینی کاهش دمای هوا از امشب

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، سیاوش محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز(چهارشنبه ۳ آذر) آسمان بیشتر مناطق استان صاف خواهد بود.

وی افزود: پدیده غالب طی امروز وزش باد است که در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند جنوبی انتظار می‌رود. اما از اواخر وقت با افزایش فشار هوا و تغییر جریانات باد، به تدریج آسمان استان ابری شده و دمای هوا کاهش می‌یابد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از روز پنجشنبه (۴ آذر) ضمن تداوم وزش باد (در مناطق شمالی و نوار شرقی با سرعت تند) و کاهش محسوس دمای هوا، در مناطقی از استان بارش خفیف نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به استقرار هسته بارشی در سواحل دریای خزر، بارش بیشتر در نواحی منتهی به استان گیلان و بخش‌هایی از شهرستان‌های مناطق شمالی استان خواهد بود که در ارتفاعات کوه باغرو به صورت برف خفیف احتمال می‌رود.

محمدی گفت: انتظار می‌رود جو ناپایدار تا صبح شنبه هفته آینده نیز در سطح استان ماندگار باشد و مجدداً از ظهر شنبه جوی آرام با افزایش نسبی دما در استان حاکم خواهد شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا