سیاسی

وزیر اطلاعات: پرونده های موفق امنیتی را در اختیار هنرمندان قرار می دهیم

وزیر اطلاعات: پرونده های موفق امنیتی را در اختیار هنرمندان قرار می دهیم

سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در آیین رونمایی از کتاب «سیطره» که با حضور جمعی از چهره‌های سیاسی، فعالان فرهنگی، اصحاب رسانه و خانواده‌های شهدای ترور برگزار شد، گفت: جهاد تبیینی که رهبر عزیز بر آن تکیه می‌کنند، سربازان و سردارانی دارد که کتاب «سیطره»، خاطرات یکی از سرداران خط‌شکن در مقابل تهاجم دشمن، رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس را بازگو می‌کند.

وی افزود: برخی افراد برای براندازی این نظام همت گماشته‌اند ولی هر روز با لطف و حضور مردم و با محوریت رهبر عزیز، هر روز شاهد شکست بیشتری بوده و خواهند بود. جهاد تبیین خط‌شکن این راه است و می‌تواند پیروزی‌های نظام و دولت را بیشتر، پررنگ‌تر و مؤثرتر بنمایاند.

توضیحات وزیر اطلاعات درباره اعدام برخی افراد در حوادث سال گذشته /پهپادهای ایران در دنیا مشتری‌های زیادی دارند

وزیر اطلاعات با ابراز تمایل در خصوص بازگویی پرونده‌های موفق امنیتی در قالب کتاب و ساخت فیلم، عنوان کرد: از طرف وزارت اطلاعات اعلام آمادگی می‌کنم تا پرونده‌ها و گزارش‌هایی که بیانگر پیروزی ملت ما است را در اختیار هنرمندان قرار دهم تا بتوانند سرداران راه جهاد تبیین باشند.

حجت‌الاسلام خطیب در پایان گفت: آنچه را که امروز از انتشار سخنان یکی از سران کومله شنیدید، نشان‌دهنده نفوذ دستگاه‌های اطلاعاتی است و به کسانی که خود را امروز زبونانه در اختیار دشمنان نظام و انقلاب قرار داده‌اند، عرض می‌کنم که این کار شما هر روز به خواری شما خواهد افزود و از عزیزان فریب‌خورده‌ای که در مسیر این گروه‌ها قرار گرفته‌اند، می‌خواهم به آغوش ملت، مردم و ایران قوی برگردند و با آرامش، اطمینان و امنیت زندگی کنند.

۲۲۷۲۲۰

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا