سلامت

وزیر بهداشت از مرکز واکسیناسیون شهر زنجان دیدن کرد

به گزارش برگزیده های ایران دکتر بهرام عین اللهی شامگاه پنجشنبه که در دهمین سفر استانی رییس جمهوری به عنوان نماینده کابینه سیزدهم در شهرستان طارم حضور داشت، در آخرین برنامه کاری خود با دست اندرکاران امر واکسیناسیون یکی از پایگاههای سطح شهر گفت و گو کرده و از روند واکسیناسیون در استان زنجان ابراز رضایت نمود.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی پیش از این نیز ۱۸ شهریور ماه سال جاری  از مرکز واکسیناسیون خودرویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان بازدید کرده بود و از نزدیک در جریان فعالیت های انجام شده قرار گرفته بود.

رییس مرکز بهداشت شهرستان زنجان در حاشیه این بازدید به خبرنگار برگزیده های ایران گفت: میزان واکسیناسیون جمعیت هدف شهرستان زنجان در نوبت اول ۸۸.۵ درصد و به صورت کامل به ۷۲ درصد رسیده است که تا پایان آبان‌ سال جاری این رقم  به ۸۰ درصد افزایش خواهد یافت.

دکتر محمود حریری افزود:  طی اقدامات انجام شده در خصوص مقابله با کرونا تا حد زیادی آسیب‌های ناشی از این بیماری در شهرستان به کمترین حد رسیده است، و در ۲ هفته منتهی به آبان‌ امسال، روند کلی بر روی کاهش میزان بیماری و موارد مثبت متمرکز بوده است.

وی  با اشاره به اینکه تا زمانی که در سطح ملی الزام به رعایت پروتکل ها اعلام شود باید به این امر توجه کرد، خاطرنشان کرد: اجتناب از دورهمی و تجمع باید در دستور کار باشد چرا که شرکت در مراسم‌ها احتمال ابتلا را افزایش می دهد و این درحالی است که واکسن پوشش ۱۰۰ درصدی ندارند و درصدی نیز احتمال آسیب دور از ذهن نیست.

به گزارش برگزیده های ایران، رییس‌جمهوری به همراه تعدادی از وزرا و معاونان به منظور بررسی مسایل و مشکلات مناطق مختلف استان زنجان پنجشنبه ۲۷ آبان‌ماه به زنجان سفر کرد.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا