Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
وزیر بهداشت: بسیج تجلی اراده مردمی در پاسداری از ارزش‌های انقلاب است - خبرگزاری برگزیده های ایران
سلامت

وزیر بهداشت: بسیج تجلی اراده مردمی در پاسداری از ارزش‌های انقلاب است

به گزارش برگزیده های ایران از وبدا، بهرام عین اللهی در این پیام که روز یکشنبه انتشار یافته، تصریح کرد: بسیج به عنوان بزرگترین و گرانبهاترین یادگار و هدیه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه به تاریخ ایران و تجلی اراده مردمی در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و تداوم باورهای آرمانی امت و امام است. نیروی مردمی و انقلابی که در تمام عرصه های دفاع پیشگام و داوطلب بوده است.

وی ادامه داد: یک روز در عرصه های خونین دفاع مقدس جان به کف در دفاع از خاک سرافراز میهن، روزی دیگر در عرصه های دفاع از امنیت و استقلال کشور و زمانی نگاه بان ارزش ها و دستاوردهای فرهنگی انقلاب.

عین اللهی تصریح کرد: نقش ارزشمند و امیدبخش بسیجیان در اردوهای جهادی مناطق محروم، محبوبیت و مقبولیت این نیروی ارزشی و مردمی را در قلب مستضعفان و رنج دیدگان صد چندان کرده است. در بحران همه گیر کرونا درست زمانی که حکومتهای مدعی تمدن و فرهنگ در چالش غارت تجهیزات حفاظتی فرورفته بودند چرخ کارگاه های تولید ماسک و گان با دست های پرتوان بسیجیان به حرکت درآمد و حماسه دیگر رقم زد.

وزیر بهداشت افزود: طرح هوشمندانه و خلاقانه شهید بزرگوار قاسم سلیمانی در کنترل، پیشگیری و مراقبت و حمایت از بیماران مبتلا به کرونا در منزل، توسعه یافته ترین طرح در جهت مدیریت این ویروس منحوس بود و بی شک اگر حضور عاشقانه بسیجیان در اجرای این طرح نبود عبور از موج های سهمگین بیماری برای متولیان حوزه سلامت سخت و صعب می شد.

وی ادامه داد: امروز نیز نیمی از انجام واکسیناسیون عمومی علیه کرونا را مدیون همت بلند و ستودنی این نیروی عزیز و انقلابی هستیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: اینجانب ضمن ادای احترام به روح بلند همه شهدای گرانقدر والامقام بسیج و قدردانی صمیمانه از همدلی، همراهی های همیشگی بسیجیان با خادمان مردم در حوزه سلامت آغاز هفته بسیج را به رهبر معظم انقلاب که همواره حامی و هادی بسیجیان بوده اند، مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی و همه بسیجیان عزیز و فداکار تبریک می گویم و برای همه این عزیزان سلامت، سعادت و توفیق خدمت از خداوند متعال خواستاریم.

هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه آغاز شد.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا