اجتماعی

وزیر بهداشت: ۴ استان از خدمات رایگان طرح بهداشت خانواده بهره‌مند شدند

وزیر بهداشت: ۴ استان از خدمات رایگان طرح بهداشت خانواده بهره‌مند شدند

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمان، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز و در سفر یک روزه به جنوب استان کرمان با اشاره به اهداف سفر خود به استان کرمان، اظهار داشت: هدف از این سفر، بازدید از پروژه‌های افتتاح شده و در دست احداث در جنوب استان کرمان است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۶۶ پروژه جدید در حوزه بهداشت و درمان در جیرفت شامل افتتاح خانه‌های بهداشت و اعطای دستگاه‌ها و امکانات جدید افتتاح شده است، گفت: حدود ۳۰ پروژه دیگر نیز در دست احداث است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ارائه خدمات رایگان بستری به مردم شهرستان‌های جنوب کرمان، در آینده نزدیک خبر داد، افزود: جنوب کرمان از مناطق محروم کشور تلقی می‌شود و در دولت مردمی بنا داریم به مناطق کم برخوردار و محروم خدمت بیشتری ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه طرحی با عنوان بهداشت خانواده در کشور اجرا شده است که خوشبختانه این طرح  در جنوب کرمان در حال اجرا است، گفت: تاکنون ۴ استان از خدمات رایگان طرح بهداشت خانواده بهره‌مند شدند و امیدوار هستیم جیرفت و کهنوج  پنجمین مورد  برای اجرای این طرح باشد.

عین‌اللهی همچنین با اشاره به اختصاص دستگاه ام آر آی پیشرفته به بیمارستان امام خمینی(ره) جیرفت بیان کرد: با تکمیل ساختمان مربوط، به زودی مردم جنوب استان کرمان از خدمات پیشرفته ام آر آی بهره‌مند می‌شوند.

آخرین وعده مسئولان برای افتتاح تنها بیمارستان عنبرآباد/ آیا طلسم ۱۰ ساله شکسته می‌شود

وی همچنین از اهتمام ویژه برای تکمیل بیمارستان ۹۶ تختخوابی عنبرآباد خبر داد و گفت: در سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به استان کرمان برای تکمیل این بیمارستان که ساخت آن از سال ۸۸ آغاز شده بود ، ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: امیدواریم عملیات ساخت و تجهیز بیمارستان عنبرآباد با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی سال آینده تکمیل و آماده خدمت رسانی به مردم شود .

بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در  سفر یک‌روزه خود به جنوب استان کرمان همچنین از بخش‌های مختلف بیمارستان کهنوج هم بازدید، از بیماران بستری در این بیمارستان عیادت و از نزدیک با آنها صحبت کرد.

در این دیدار بیماران مشکلات خود در حوزه درمان را با وزیر بهداشت مطرح کردند و وی قول مساعدت و پیگیری را در راستای رفع مشکلات بهداشتی و درمانی منطقه جنوب کرمان به مردم این خطه داد.

/۵۱۱/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا